جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

استفاده از توان و ظرفیت صنایع دستی بومی و جاذبه‌ی گردشگری استان بوشهر

استفاده از توان و ظرفیت  صنایع دستی بومی و جاذبه‌ی گردشگری استان بوشهر
(یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۲۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست شورای فرهنگی این مجموعه گفت: در جهت پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری مجتمع گاز پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسب صنایع دستی بومی و جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری در استان بوشهر استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش روز شنبه ( یکم بهمن‌ماه ) در نشست شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن اشاره به ظرفیت بی‌نظیر صنایع دستی بومی و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبای استان بوشهر، بخصوص شهرستان‌های جنوبی این استان عنوان داشت: در پیاده‌سازی برنامه‌های تفریحی، تورهای گردشگری و اجرای مراسمات ملی و مذهبی در مجتمع، اولویت نخست از ظرفیت و توان داخلی و بومی استان بوشهر استفاده می‌شود.

باهوش در ادامه تصریح کرد: شرکت‌های اصلی مستقر در پارس جنوبی با استفاده و بکارگیری دستاوردهای صنایع دستی بومی و جاذبه‌های تفریحی می‌توانند در جهت رونق و اشتغال‌زایی جوانان در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر نقش‌آفرین باشند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شروع تورهای تفریحی و گردشگری یک روزه ویژه کارکنان پرتلاش این مجموعه اشاره نمود و عنوان داشت: کارکنان رسمی، قراداد مستقیم و ارکان ثالث طبق برنامه‌ریزی منابع انسانی مجتمع در تورهای تفریحی و جاذبه‌های گردشگری حضور خواهند داشت و این اقدام‌های مهم حوزه فرهنگی و گردشگری در راستای افزایش سطح رضایتمندی کارکنان این مجموعه تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به این‌که استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بدون شک اشتغال‌زایی جوانان این استان را همراه خواهد داشت تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت 100 درصدی در جهت حمایت و استفاده از ظرفیت‌ها، پتانسل‌ها و توانایی جوانان خلاق استان بوشهر حرکت خواهد کرد.




رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید