جزییات خبر

همزمان با چهل و چهارمین بهار آزادی؛

برنامه های بزرگداشت یوم الله دهه فجر در مجتمع گاز پارس جنوبی تشریح شد

برنامه های بزرگداشت یوم الله دهه فجر در مجتمع گاز پارس جنوبی تشریح شد
(چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۳۱

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برنامه‌های محوری فرهنگی، هنری و ورزشی مجتمع گاز پارس جنوبی را به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالحسن بی‌باک، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه های ایام الله دهه فجر در مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی تاکید کرد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس با بیان اینکه، این مناسبت ها نمادی از هویت کشور است، بر معنا بخشی و هویت بخشی هر چه بیشتر به این نمادها تاکید کرد و افزود: مناسبت های ملی و مذهبی ایران حاکی از اراده و اعتقاد ملت به مسائل تاریخی، سیاسی، دینی و مذهبی است که با توجه به این مهم نیاز است، این مناسب ها هر چه با شکوهتر برگزار شود.

وی در ادامه گفت: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سنگر اقتصادی کشور با تولید پایدار گاز، عزت و سربلندی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده‌اند و این مسیر مقدس تلاش و کارجهادی را با جان و دل ادامه خواهند داد.

بی‌باک با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری به مناسبت ایام‌الله باشکوه دهه‌ی فجر در ستاد و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: آنچه موجب پویایی یک ملت می‌شود، امید به آینده است و انشالله با تلاش و همکاری مدیران و کارکنان پرتلاش مجموعه برنامه‌های ایام دهه فجر با شکوه خاص و با هدف امید بخشی و حفط وحدت در جامعه در مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده سازی خواهد شد.
وی در این باره گفت: دیدار صمیمانه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با فرزندان ایثارگر همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور ( 12 بهمن ) و خانواده های معظم کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرک مسکونی یکی از برنامه‌های مهم مجتمع در این دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی می‌باشد.

بی‌باک ادامه داد: راه اندازی موکب انقلاب و ایستگاه صلواتی، مراسم نورافشانی، پویش هر خانه یک پرچم، برگزاری مسابقات کتابخوانی دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های این ایام فرخنده است.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: برگزاری جشن ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت روز پدر و اجرای مراسمات مولودی‌خوانی و سخنرانی مذهبی و بصیرتی از دیگر برنامه‌های محوری و فرهنگی ایام‌الله دهه‌ی در مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی می‌باشد.

بی باک با اشاره به تعامل و همکاری با مدارس شهرستان‌های همجوار در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این روزهای خجسته عنوان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل صبحانه انقلاب در مدارس شهرک با هدف آشنایی نسل امروز انقلاب با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و روایت دهه‌ی فجر در مدارس ، اجرای مسابقه دوچرخه سواری و فراخوان مسابقه عکاسی از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی گفت: برنامه های محوری ایام الله شکوهمند چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت واحد روابط عمومی و با همکاری و مشارکت حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع و ستاد اقامه نماز و امور ایثارگران مجتمع برگزار می‌گردد.




(چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید