جزییات خبر

همسو با افزایش سطح سلامت و رفاه عمومی

ثبت بیش از 50 اقدام شاخص سلامت، بهداشت و رفاهی در پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت بیش از 50 اقدام شاخص سلامت، بهداشت و رفاهی در پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱) ۰۷:۲۶

رئیس منابع انسانی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بیش از پنجاه اقدام شاخص و کلیدی در جهت ارتقاء سلامت، بهداشت و رفاه عمومی کارکنان فاخر پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی انجام شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد رضا مرادی، تولید پایدار را رسالت اصلی پالایشگاه یازدهم عنوان کرد و گفت: لازمه تحقق این هدف بسیار مهم ارتقای سطح رضایتمندی کارکنانی است که اکنون با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به نقش بسیار راهبردی کارکنان این مجموعه در چرخش بسیار درخشان اقتصادی کشور عنوان داشت: این موفقیت‌های گوناگون از سوی مهم‌ترین سرمایه سازمان یعنی سرمایه‌های انسانی راهبری و به دست می‌آید، بنابراین هر اقدامی را که سبب بهبود عملکرد و افزایش سطح انگیزش شود، پیگیری و اجرا خواهیم کرد تا شرایط و محیط کار ایمن، رفاه و آسایش بیش از پیش را برای نیروی انسانی فراهم آوریم.


انجام اقدامات شاخص در بخش تاسیسات پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی

وی در ادامه تصریح کرد: انجام اقدامات و عملیات تعویض سیستم فاضلاب، ساخت چربی گیر، اجرای سنگ فرش کف آشپزخانه و 25 کار عملیاتی شاخص در بخش پشتیبانی پالایشگاه یازدهم در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن پایان یافت.


مرادی عنوان داشت: خرید و نصب مخازن آب رستوران،ساخت سردخانه، کانال کشی هود آشپزخانه، خرید پالت پلاستیکی جهت انبار و سردخانه ها ، دستگاه ازن ژنراتور جهت شستشوی میوه و سبزیجات ، خرید دستگاه تستر روغن و چندین کار مهم و حیاتی در این حوزه با موفقیت انجام شد.

توسعه زیر ساخت های اداری و رفاهی


رئیس منابع انسانی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به انجام اقدامات مهم در حوزه زیرساخت‌های اداری و رفاهی اشاره نمود و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، بیش از 30 مورد عملیات ساخت، خرید و تجهیز دستگاه‌های کلیدی و مهم در حوزه زیرساخت‌های اداری و رفاهی پالایشگاه یازدهم مجتمع به ثبت رسید.

وی عنوان داشت: فرهنگ تعامل، همدلی و کارگروهی در بین کارکنان و متخصصان پالایشگاه یازدهم ( فاز 13 ) پارس جنوبی نهادینه شده و امید داریم با انجام کارهای حیاتی این فرهنگ بسیار مهم افزایش یابد.

(دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱) ۰۷:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید