جزییات خبر

از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر

پیام قدردانی رهبر انقلاب از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی ابلاغ شد

پیام قدردانی رهبر انقلاب از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی ابلاغ شد
(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۳۱

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در نشست مشترک با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پیام تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از تلاش‌های متخصصان و کارکنان این مجموعه ارزشمند را ابلاغ کرد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آیت الله صفایی بوشهری، در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ایام پربرکت چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با اقدامات جهادی و تلاش در جهت تولید مستمر و پایدار گاز مایه‌ی افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره قدردان زحمات ارزشمند شما فرزندان ایران اسلامی است و دعای گوی شما فرزندان می‌باشد و امروز در جمع شما مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه بزرگ، پیام محبت آمیز و قدردانی مقام معظم رهبری را ابلاغ می‌دارم .

صفایی بوشهری در این باره عنوان داشت: تلاش و مجاهدت شما نیروهای خلاق و نوآور در تمام روزهای سال، بخصوص در زمستان سال جاری موجب شد مردم کشور عزیزمان در آرامش و آسایش باشند و گاز مورد نیاز مصارف تجاری و صنعتی نیز تامین گردد.

وی گفت: نظم نوین جهانی چه در شرایط کنون و چه در نظم آینده جهان، یکی از پایه های اصلی آن مدیریت انرژی است و با توجه به اینکه انرژی هسته‌ایی توسعه چندانی در جغرافیای جهانی ندارد، قطعا مصرف انرژی فسیلی نقش مهمی در نظم نوین آینده جهان و مهندسی آن خواهد داشت.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: با توجه به این مهم توجه ویژه به صنعت نفت در تمام منظومه‌های کاری، یک توجه بنیادین و راهبردی است.

وی گفت: اکنون ایران اسلامی از کشورهای بسیار غنی می‌باشد که در داشتن منابع و ذخایر انرژی نفت و گاز دارای شاخص‌های بسیار بالایی است و یکی از کشورهای مهم جهان از نظر داشتن ذخایر و ظرفیت در تولید، مدیریت و بازرگانی و دیپلماسی سیاسی و اقتصادی انرژی در سطح جهان محسوب می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن یکی از ابزارهای قدرت ایران اسلامی و از مولفه‌های حضور بسیار جدی ایران در شرایط کنونی مهندسی مدیریتی جهان و نظم نوین جهانی می‌باشد.

صفایی بوشهری عنوان داشت: دانش، مهارت، فناوری در حوزه‌های چرخه عملیات، پالایش، ذخیره سازی ، انتقال و توزیع و همچنین بومی‌سازی دانش این منظومه بزرگ، تولید فناوری و ایجاد تولید محصولات دانش‌بنیان مورد نیاز و سرانجام مرجعیت در حوزه صنعت نفت برای کشور یک برنامه‌ی بسیار مهم 50 سال آینده صنعت نفت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: صنعت نفت یک صنعت عادی نست بلکه یک صنعت کاملا راهبردی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: صنعت نفت در ایران همیشه مورد توجه و طمع بیگانگان بوده و همیشه به دنبال سلطه بر این صنعت کشور بوده‌اند و تاریخ صنعت که ورق بزنیم رد پای بیگانگان بر این صنعت نفت در ایران به چشم می‌خورد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه افزود: خدمت بسیار بزرگ ایران به صنعت نفت جهان این بود که نشان داد، یک کشور می‌تواند بدون وابستگی در عرصه‌ى دانش و مدیریت با اقتدار روی پای خود بایستد، خودکفایی در عرصه دانش و مدیریت داشته باشد، در حوزه سخت افزاری ونرم افزاری به خوداتکایی کامل دست یابد و این مهم یک افتخار بزرگ است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در این چهل و چهار سال عزت و افتخار نشان داد می‌توان از اسارت سرمایه داری اقتصاد و انرژی آزاد شد، مستقل عمل کرد و ثروت یک مملکت را برای عمران و ابادانی و رفاه عمومی مردم آن مملکت سرازیر نمود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: برای من و تمام آحاد جامعه جای افتخار است که این همه عزت و شکوه پالایشگاهی در مجتمع گاز پارس جنوبی مشاهده می‌نماییم و فرزندان ایران زمین در این مجتمع بزرگ در سال‌های اخیر نشان دادند بدون وابستگی به کشورهای خارجی میتوان صنعت نفت را مدیریت کرد و به مرجعیت رساند و این همه افتخار در پرتو انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید