جزییات خبر

با پیگیری‌های مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

اختصاص 15 واحد دهکده‌ی گردشگری پازارگاد به خانواده کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

اختصاص 15 واحد دهکده‌ی گردشگری پازارگاد به خانواده کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱) ۰۹:۳۶

با موافقت و پیگیری‌های مستمر مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی جهت رضایت خانواده کارکنان این مجموعه، 15 واحد از دهکده‌ی تفریحی، گردشگری پازارگاد به خانواده کارکنان ساکن شهرک مسکونی پارس جنوبی اختصاص داده شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با پیگیری‌های مستمر و نتیجه بخش برای افزایش سطح رضایتمندی خانواده کارکنان ساکن در شهرک مسکونی از دهکده گردشگری پازارگاد بازدید نمود.

در ادامه این بازدید و نشست با مسئولان دهکده‌ی گردشگری پازارگاد، طبق پیگیری‌های صورت گرفته ، 15 واحد از این مجموعه تفریحی و گردشگری به خانواده‌ی کارکنان ساکن مجتمع مسکونی پارس جم اختصاص داده شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این بازدید که سید جواد صابری‌فر بعنوان مشاور منابع انسانی و ابراهیم بهشت‌نژاد وی را همراهی می‌کردند بیان کرد: تمام توان خود را در جهت رضایتمندی خانواده کارکنان این مجموعه در ایام تعطیلات نوروزی بکار خواهیم گرفت و امید است با همدلی و برنامه‌ریزی دقیق و منظم بتوانیم برنامه‌های شاد و لحظات بیادماندنی را برای خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنیم.

باهوش در ادامه این بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه تفریحی و گردشگری دیدن نمود و بر کرامت و جایگاه ارزشمند خانواده معظم کارکنان پرتلاش این مجموعه تاکید ویژه نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱) ۰۹:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید