جزییات خبر

مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت نفت اعلام کرد:

مجتمع گاز پارس جنوبی، مجموعه پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل

مجتمع گاز پارس جنوبی، مجموعه پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل
(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۱۶

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی کشور، با اقتدار و با استفاده از توان داخل در جهت تامین پایدار گاز کشور گام برداشته و اکنون به عنوان یک مجموعه پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علی‌اصغر حق‌بین، در نشست مدیران ارشد حوزه پدافند غیرعامل کشور، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان قطب اصلی کشور در تولید گاز و محصولات جانبی تبدیل شده و توانسته است با همت و تلاش کارکنان نوآور و خلاق، شکوفایی و رشد اقتصاد، رفاه اجتماعی و امنیت ملی را برای مردم کشور به ارمغان آورد.

مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت نفت ادامه داد: مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با برنامه‌ریزی دقیق و منظم توانسته است اقدامات شایسته و خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در سطح پالایشگاه‌های پارس جنوبی پیاده‌سازی نماید.

حق‌بین در ادامه تصریح کرد: استقرار خدمات ضروری، تسهیل مدیریت بحران و تاب‌آوری در مجتمع گاز پارس جنوبی به خوبی در حال انجام است و امید داریم این اقدامات با شتاب بیشتری همراه باشد.

وی به انجام تمرینات و افزایش سطح آمادگی نیروهای عملیاتی در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و اظهار کرد: تمرینات و رزمایش‌های بسیار خوبی با هماهنگی حراست شرکت ملی گاز ایران در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده‌سازی شده و این تمرینات به موقع و مستمر سطح آمادگی واحدهای عملیاتی را افزایش داده و نقش بسیار موثری در تولید پایدار گاز و محصولات جانبی خواهد داشت.

حق‌بین تصریح کرد: تهیه شناسنامه تجهیزات حیاتی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی ( فازهای 2و3 )، از اقدامات بسیار موفق پدافند غیرعامل می‌باشد و در جهت کاهش اثر تحریم‌ها بر روی تاسیسات حیاتی بسیار موثر خواهد بود.

وی در ادامه داد: تشکیل کارگروه‌های مختلف در بدنه‌ی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی با هماهنگی و همکاری مستقیم حراست شرکت ملی گاز ایران، نقطه‌ی عطفی در پیشبرد اهداف مهم پدافند غیرعامل می‌باشد و این مهم نشان از عزم راسخ تمام واحدها در این حوزه مهم ‌می‌باشد.

مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت به تولید مستمر و پایدار گاز مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای سرد سال جاری اشاره نمود و بیان کرد: انجام عملیات تعمیرات اساسی منظم و کارآمد با تکیه بر توان کارکنان و متخصصان داخل در این مجموعه بزرگ یکی از مصداق‌های مهم پدافند غیرعامل می‌باشد و الحمدالله در زمان نیاز هموطنان عزیزمان به گاز هیچگونه خللی در تامین این انرژی مهم حاصل نشد و این دستاورد مهم، یکی از مسائل کلیدی در پدافند غیرعامل می‌باشد.

وی تشکیل کلاس‌های آموزشی جهت افزایش سطح یادگیری کارکنان را از سیاست‌ و برنامه‌های مهم وزارت نفت دانست و تصریح کرد: برنامه‌ها باید هدفمند باشد و موارد آسیب‌پذیر باید کاملا شناسایی شود و بتوانیم با آموزش‌های جامع و دقیق در جهت رفع موارد گام اساسی برداریم.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید