جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب افتخار و تجدید روحیه برای خدمت به ملت است

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب افتخار و تجدید روحیه برای خدمت به ملت است
(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۹:۵۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی شامگاه پنج شنبه همزمان با میلاد باسعادت امام محسین علیه السلام و روز پاسدار با حضور در منزل قنبر قنبری از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس شهر بیدخون دیدار و گفتگو کرد‎.‎


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مدیران و مسئولان یک افتخار بزرگ و فرصتی بسیار مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

باهوش در ادامه بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و این خانواده معظم شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: اکنون کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در سنگر جهاد اقتصادی پای عهد و آرمان شهدا ایستاده‌اند و برای عزت و سربلندی کشور به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و دنباله رو هدف و آرمان این بزرگواران هستند.

وی در این دیدار صمیمی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسئولین موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

در این گفتگوی صمیمانه، خانواده شهید قنبر قنبری نیز با ذکر خاطراتی از شهید گرانقدر، از حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و هیئت همراه تشکر و قدردانی نمودند.

رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۹:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید