جزییات خبر

مقام عالی وزارت نفت:

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین گاز زمستان سال جاری حماسه آفریدند

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین گاز زمستان سال جاری حماسه آفریدند
(جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱) ۲۰:۴۸

وزیر نفت در نشست با مدیر عامل، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان این مجموعه با اقدامات جهادی، کارهای نوآورانه و تعمیرات اساسی توانستند با تامین پایدار گاز عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان اوردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،جواد اوجی در نشست با مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تشکر از زحمات بسیار ارزشمند این مجموعه در ماه های اخیر بیان کرد: با تلاش و مجاهدت شما عزیزان در بخش های مختلف پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی بالاترین فراورش و تولید پایدار گاز در فصل زمستان بی سابقه سال جاری به ثبت رسید.

وی در ادامه به انجام اقدامات شایسته در جهت تحقق تامین پایدار گاز در این مجموعه اشاره نمود و افزود: انجام عملیات تعمیرات اساسی بسیار دقیق و منظم، تامین برق مورد نیاز و اتصال به شبکه سراسری، تامین به موقع اقلام و تجهیزات راهبردی از دستاوردهای مهم در جهت تولید پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

مقام عالی وزارت نفت در ادامه به آغاز عملیات جمع اوری گاز های مشعل اشاره نمود و تصریح کرد: با انجام حرکت جهادی و برنامه ریزی دقیق، در سال آینده گازهای مشعل پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی جمع اوری خواهد شد و یک گام بسیار بزرگ در جهت حفاظت از محیط زیست پیرامونی برداشته خواهد شد.

ا‌وجی در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب بر علیه کشورمان گفت:تحریم هایی که هم اکنون بر علیه ایران اسلامی اجرایی شده است به گفته ی خود آنها در تاریخ بی سابقه است اما با همت و تلاش های جهادگونه کارکنان صنعت نفت صادرات نفت به بالاترین میزان رسیده است و درآمدهای ارزی نیز از نیازهای ارزی پیشی گرفته است.

وی با اشاره به تولید پایدار و‌ مستمر گاز مورد نیاز کشور در سرمای بی سابقه امسال کشور گفت:امسال در بسیاری از شهرها دمای منفی ۲۰ درجه نیز به ثبت رسید اما خوشبختانه با تلاش سربازان خط‌مقدم‌جبهه اقتصادی و برنامه‌ریزی دقیق گازرسانی به شهرها بدون وقفه و اختلال ادامه یافت و از زمستان امسال با سربلندی عبور کردیم.


وی‌ در ادامه به اقدامات مهم در راستای مسئولیت های اجتماعی در استان بوشهر اشاره نمود و تصریح کرد: وزارت نفت در طول هشت سال گذشته در دولت‌های پیشین، ۸ هزار میلیارد تومان در زمینه مسئولیت اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده است، اما در همین یک سال و نیم گذشته از دولت سیزدهم، نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور تعریف شده که بیشتر در استان بوشهر به لحاظ نفت‌خیز و گازخیز بودن آن است.

وی در پایان از زحمات بسیار ارزشمند متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در لحظات و روزهای بسیار حساس و ماه های سرد سال جهت تامین پایدار گاز تشکر و قدردانی نمود.
(جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱) ۲۰:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید