جزییات خبر

از سوی تیم کوهنوردی مجتمع گاز پارس جنوبی:

مناطق کوهستانی و جنگلی بنگو از توابع شهر ریز پاکسازی شد

مناطق کوهستانی و جنگلی بنگو از توابع شهر ریز پاکسازی شد
(دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۴۸

تیم کوهنوردی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اردوی فرهنگی، ورزشی مناطق کوهستانی و جنگلی بنگو شهر ریز از توابع شهرستان جم را پاکسازی کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمید افشاری، مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: تیم کوهنوردی کارکنان سراسر پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در اردوی فرهنگی، ورزشی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت محیط زیست، به‌ویژه حفظ محیط زیست مناطق پیرامونی، مناطق کوهستانی و جنگلی بنگو شهر ریز از توابع شهرستان جم را پاکسازی کردند.

وی در ادامه جنگل‌ها و منابع طبیعی کشور را به عنوان ذخایر و گنجینه‌های بسیار ارزشمند کشور دانست و گفت: امروز حفظ این ذخایر و گنجینه‌ها وظیفه‌ی تمامی آحاد جامعه می‌باشد و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار تولید پایدار گاز و رونق اقتصادی کشور، حفاظت از مناطق ساحلی، کوهستانی شهرستان‌های همجوار را در اولویت نخست قرار داده است.

افشاری در ادامه تصریح کرد: تیم‌های مختلف ورزشی مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار پرداختن به امر ورزش با حضور در طبیعت مناطق شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی فرهنگ حفظ و حراست از طبیعت خدادادی را به صورت شایسته پیاده سازی می‌کنند.

مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پیام مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در آستانه سال نو این است که حفظ محیط زیست، منابع طبیعی، جنگل ها، ذخایر و گنجینه های کشور باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و سربازان جهاد اقتصادی و صنعت کشور با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در سال آینده این مسیر را به صورت شایسته ادامه خواهند داد.
رسانه جدید
(دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید