جزییات خبر

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با روز جهانی قدس

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با روز جهانی قدس
(جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۱۵

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آستانه روز جهانی قدس در پیامی با عنوان «روز جهانی قدس تدبیر بی نظیر امام راحل»، روز قدس را نمادی تاریخی و بی‌نظیر از میثاق مکرر مسلمانان با اندیشه‌های ناب عدالت خواهی است توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در متن پیام احمد باهوش، آمده است:

رسانه جدید
" دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است" امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

همکاران گرامی و ارجمند
باسلام و احترام

سنت طیبه روز قدس در آخرین جمعه ماه الهی رمضان، تدبیر بی‌نظیر امام راحل (ره) بود که روز قدس را حیات مجدد اسلام نامید و فرمودند" ماه همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود" .


این روز بزرگ، نمادی تاریخی و بی‌نظیر از میثاق مکرر مسلمانان با اندیشه‌های ناب عدالت خواهی است که استمرار آن در سایه وحدت و همدلی ملت و هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) میسر شد و راهپیمایی شکوهمند سالیانه در جمعه پایانی ماه رمضان، نشانه ارزش‌های مقاومت و ظلم‌ستیزی در تقابل با استکبار و صهیونیسم جنایتکار و نمایشی از امید و وعده پیروزی برای همه مسلمانان جهان گردید.

اینجانب با ابراز مراتب قدرشناسی خود از همبستگی و همگامی ملت مومن و سرافراز در روز قدس،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران عزیز در این ماه معنوی، همراهی و هم‌صدایی یکایک شما را با ملت مظلوم فلسطین ارج می‌گذارم و با نکوداشت این روز سرنوشت ساز و امید و آرزوی نصرت الهی برای آزادی قدس شریف و تحقق آرمان فلسطین، همگان را در سنگر جهادی شرکت پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبی به حضور فعال در این راهپیمایی وحدت و عزت،دعوت می‌نمایم.

احمد باهوش
مدیرعامل

(جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید