جزییات خبر

کسب عنوان برتر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در شاخص پسماند صفر

کسب عنوان برتر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در شاخص پسماند صفر
(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۱:۴۸

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی از کسب بهترین عملکرد و عنوان برتر این پالایشگاه در سطح پالایشگاه‌های مجتمع در شاخص پسماند صفر خبر داد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با تلاش متخصصان و کارکنان و استفاده از اقدامات شاخص و نوآور توانسته ایم طی بازدیدهای میدانی و ارزیابی ستاد بهترین عملکرد را در سطح پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی کسب نمائیم.

صفتی در ادامه گفت: پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در جهت رسیدن به استانداردهای ملی و بین‌المللی در حوزه محیط زیست تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و حفاظت از محیط زیست را وظیفه‌ی اخلاقی و سازمانی خود می‌داند.

وی افزود: اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند باعث شده که این پالایشگاه به عنوان پالایشگاه پیشتاز این عرصه در سطح مجتمع شناخته شود و امید داریم در سال جاری با انجام اقدامات مهم به دستاوردهای بسیار مهمی در این حوزه برسیم.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی، بکارگیری تجهیزات مدیریت پسماند، ساخت انبارهای استاندارد پسماند، و... در بهبود این شاخص موثر و حیاتی می‌باشد و امید داریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت بیش از پیش شاخص‌های حوزه محیط زیست باشیم.

صفتی در پایان از زحمات همکاران محیط زیست که مسئولیت راهبری و سیاستگذاری این شاخص را به عهده دارند و همراهی سایر واحدهای این پالایشگاه برای دستیابی به اهداف سازمانی این مجموعه تقدیر و تشکر نمود.


(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۱:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید