جزییات خبر

در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت صورت گرفت:

آیین رونمایی از شیر واحد بخار پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

آیین رونمایی از شیر واحد بخار پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۰۷:۳۶

همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، آیین رونمایی از شیر واحد کاهش بخار پالایشگاه هشتم پارس جنوبی با تکیه بر توان سازندگان ایرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی روز پنج‌ شنبه " ۲۹ اردیبهشت ماه" در آیین رونمایی از این محصول ساخت داخل گفت: مجموعه بزرگ تولید گاز کشور با استفاده از توان و ظرفیت بالای سازندگان ایرانی گام در مسیر شکوفایی و تولید پایدار گاز و محصولات جانبی گذاشته است.

احمد باهوش در ادامه بیان کرد: امروز با تکیه بر توان و دانش بومی سازندگان و شرکت های تولید کننده داخلی شاهد رونمایی موفقیت آمیز از شیر واحد کاهش بخار پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در سایز ۲۴ اینچ‌ کلاس ۶۰۰ برای نخستین بار در سطح جهان در کشور هستیم.

وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش و اقدامات شاخص و نوآورانه متخصصان، سازندگان و شرکت های داخلی است و مجتمع گاز پارس جنوبی با اعتماد کامل به سازندگان قطعات و تجهیزات داخلی حرکت می کند.

باهوش در ادامه به کاربرد این محصول راهبردی ساخت داخل اظهار کرد: محصول راهبردی شیر واحد بخار پالایشگاه هشتم پارس جنوبی در صنعت گاز جهت مسدود کردن خروجی گاز تولیدی واحد بخار با دمای ۲۸۰ درجه سانتیگراد در فشار کاری ۴۰ بار مورد استفاده قرار می گیرد که با تکرار باز و بست، آب بندی مورد نظر را شکل می دهد.

وی در ادامه آیین رونمایی از این کالای راهبردی صنعت نفت کشور تصریح کرد: استفاده از توان شرکت ها و سازندگان داخلی و دانش بنیان در حمایت از تولید مستمر و پایدار این مجتمع صورت می گیرد و بر همین اساس با توجه به اقدام های صورت گرفته در بخش تجهیزات دوار دانش فنی دانش فنی توربو اکسپندرها و کلدباکس ها در این مجتمع که تکنولوژی آن در اختیار ۴ الی ۵ شرکت از کشورهای ژاپن، امریکا، چین و چند کشور محدود اروپایی بوده اکنون به صورت کامل در مجتمع گاز پارس جنوبی بومی سازی شده است.

باهوش ادامه داد: به صنعتگران و شرکت های تولید کننده باکیفیت این فرصت را می دهیم و زیرساخت های آن را در اختیار آنان قرار می دهیم و با فراهم‌شدن این امکان از تکنولوژی ایرانی در بخش های مورد نظر استفاده می کنیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۰۷:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید