جزییات خبر

به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت سوم خرداد ماه پیامی صادر کرد.

احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت سوم خرداد ماه پیامی صادر کرد.
(چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریک صادر کرد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، متن پیام احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح زیر است:


رسانه جدید
بسم الله الرحمن الرحیم

 
در فتح خرمشهر؛ جهانیان، کارآمدی انقلاب، اسلام و ملت مومن را مشاهده کردند.

" مقام معظم رهبری"


هر ملتی در طول تاریخ خود گردنه های متعددی در پیش روی دارد که سخت ترین و در عین حال ماندگارترین آنها دفاع از استقلال، تمامیت، شرف و بویژه اندیشه ها و باورهای ملتهاست.

دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس از برهه های سرنوشت ساز در تاریخ معاصر ایران و انقلاب است که لحظه لحظه ی این دوران ارزشمند با جانفشانی و دلاوری فرزندان این مرز و بوم رقم خورده است . لیکن در دفتر پرافتخار حماسه های دفاع مقدس، سوم خرداد به عنوان نقطه عطف و قله ایستادگی ایران اسلامی عزیز به ثبت رسیده است.

واقعه ای بزرگ که نه تنها تصویر یک نیروی تسلیم ناپذیر از ایران را به جهان عرضه می کند بلکه تصویری مجسم از الگوی دفاع مردمی و اعتقادی جوانان با ایمان و مخلص این مرز و بوم با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت را به نمایش می گذارد و امروزه بدرستی در تقویم رسمی کشورمان، به عنوان روز " مقاومت، ایثار و پیروزی" خودنمایی می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز غرور آفرین فتح خرمشهر به همکاران گرامی و پرتلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی و عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران، امید داریم بتوانیم ضمن پاسداشت مقام فاتحان این حماسه‌ی عظیم و این واقعه ی شگفت و بی نظیر، جایگاه و ارزش تاریخی آن را بدرستی و به شایستگی کامل به نسل امروز و آینده منتقل نماییم.

احمد باهوش
مدیرعامل

(چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید