جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

تولید پایدار مجتمع گاز پارس جنوبی مرهون امنیت پایدار در منطقه است

تولید پایدار مجتمع گاز پارس جنوبی مرهون امنیت پایدار در منطقه است
(یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۰۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم معارفه سرپرست حراست جدید این مجموعه گفت: مدیران و کارکنان پرتلاش حراست و نیروهای امنیتی منطقه نقش بسیار موثر و راهبردی در تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی این مجموعه بزرگ دارند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش روز گذشته شنبه ( ششم خردادماه) در مراسم معارفه حسن اسماعیلی، به عنوان سرپرست جدید حراست مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسب میلاد امام رضا علیه‌السلام و دهه‌ی کرامت بیان کرد: دستاوردهای بسیار مهم و تاثیرگذار این مجموعه در شکوفایی اقتصادی کشور و تامین آسایش و آرامش هموطنان عزیزمان در سایه همدلی، همدستی و همیاری تمام سازمان‌های امنیتی و نظامی با این مجتمع گاز پارس جنوبی به ثمر نشسته و امید داریم این مسیر بسیار ارزشمند تداوم داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به ساختار جدید حراست این مجموعه اشاره نمود و تصریح کرد: همسو با تلاش‌ها و زحمات ارزشمند وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، ساختار جدید سازمانی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای گذشته ابلاغ گردیده است و این ساختار جدید کمک بسیار بزرگی در جهت تامین امنیت و تولید پایدار مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات ارزشمند محمد جواد بهبود در ماه‌های گذشته در مدیریت حراست مجتمع و عرض تبریک به سرپرست جدید حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این مسئولیت بسیار بزرگ هم اکنون به برادر ارزشمند و پرتلاش، حسن اسماعیلی به عنوان سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار شده و امید است با ایجاد تحول و تحرک بیشتر، شاهد تحقق دستاوردهای بسیار مهم در این بخش باشیم.

باهوش ادامه داد: بی شک شرط پیشرفت و شکوفایی این مجتمع بزرگ و حساس در کشور، علاوه بر وجود سرمایه، تاسیسات و نیروهای متخصص وجود امنیت است و این مهم با تلاش کارکنان پرتلاش حراست سراسر پالایشگاه‌های مجتمع در سایه ی همدلی و کارگروهی تحقق خواهد یافت.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن اهداء حکم انتصاب به آقای اسماعیلی به عنوان سرپرست جدید حراست مجتمع گاز پارس جنوبی از خدمات ارزشمند آقای بهبود در ماه ‌های گذشته بعنوان هماهنگ کننده حراست مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر به عمل آمد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید