جزییات خبر

با انجام بازسازی و بهسازی‌های لازم؛

رستوران پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازگشایی شد

رستوران پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازگشایی شد
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۵۷

در راستای تکریم کارکنان پرتلاش پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی و فراهم نمودن زیرساخت‌های رفاهی، رستوران این پالایشگاه با موفقیت مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محسن گلزار سرپرست مستغلات پالایشگاه دوم با اشاره به اهمیت وجود ساختمان رستوران جهت ارائه خدمات به همکاران شاغل در این پالایشگاه گفت: در گذشته قدیمی بودن ساختمان رستوران پالایشگاه و عدم سرویس دهی مناسب به همکاران در ساعات سرو صبحانه، ناهار و شام موجب کاهش رضایتمندی در بین همکاران شده بود و فضای رستوران نیز استانداردهای لازم جهت ارائه خدمات به همکاران را نداشت.

گلزار خاطر نشان کرد: بهمین خاطرتوسعه فضای پخت و پز و بازسازی سالن سرو غذا در دستور کار هیئت مدیره پالایشگاه دوم قرار گرفت که نهایتا با اخذ مجوزهای قانونی لازم در دو فاز متشکل از سالن سرو غذا و ساختمان طبخ غذا در دوطبقه مورد تایید قرار گرفت.

سرپرست مستغلات پالایشگاه دوم با اشاره به زحمات واحد مهندسی و خدمات فنی در ساخت و تجهیز ساختمان طبخ غذا خاطرنشان کرد: با همکاری واحد مهندسی، ساخت ساختمان طبخ غذا متشکل از سالن پخت اصلی، سالادزنی، کباب زنی، دیگ شور خانه، سالن شست و شوی ظروف، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق ناظر و تجهیزات طبخ غذا در طبقه همکف از سال 98 آغاز و نیمه سال 1400 به اتمام رسید.

این مقام مسئول افزود: ارزش ریالی این پروژه بالغ بر 80 میلیارد ریال بوده است که طبقه دیگر آن نیز شامل انبار مواد خشک و سردخانه می شود.

وی افزود: با توجه به نظارت و درخواست واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست، ایستگاه پمپ کلرزنی نیز جهت ضدعفونی آب ورودی به رستوران نیز تعبیه شده است.


محسن گلزار با اشاره به مدت زمان بازسازی و بهسازی سالن سرو غذا نیز یادآور شد: سالن سرو غذا نیز همچون ساختمان طبخ از طریق برون سپاری در مدت قریب به 3 ماه با مبلغ قریب به 10 میلیارد ریالبازسازی شد که دیوار سبز، دیوار پارامتریک داخلی، لابی و میز سفارش غذا و سرویس بهداشتی بهینه تر از جمله موارد اضافه شده به آن می باشد.


گلزار با اشاره به بهینه سازی سالن سرو غذا به منظور افزایش فضای ارائه خدمات بیان کرد: با جابه جایی و جانمایی مناسب درب ورودی جدید سالن رستوران، اکنون شاهد فضای مطلوب تری جهت سرو غذا هستیم.


گلزار در پایان با تقدیر و تشکر از مدیر پالایشگاه دوم، هیئت مدیره این پالایشگاه، رئیس منابع انسانی آقای اسلمی و نیز همکاران خود در مستغلات گفت: امیدواریم اکنون که رستوران بازگشایی مجدد شده است شاهد رضایتمندی همکاران در این زمینه بوده باشیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید