جزییات خبر

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

دستاوردهای مدیریت پسماند و حفاظت از خاک در پالایشگاه نهم پارس جنوبی با کمک دانش بنیان ها

دستاوردهای مدیریت پسماند و حفاظت از خاک در پالایشگاه نهم پارس جنوبی با کمک دانش بنیان ها
(چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۴۰

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از ثبت دستاوردهای شاخص در حوزه مدیریت پسماند و حفاظت از خاک با تکیه بر دانش بومی شرکت های ایرانی و دانش بنیان ها خبر داد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود طاهری، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره بیان کرد: با استفاده از توان و دانش متخصصان و کارکنان نوآور، کارآمد و باتجربه تاکنون اقدامات بسیار شایسته و راهبردی در حوزه مدیریت پسماند و حفاظت از خاک در این مجموعه به ثبت رسیده است.


وی در ادامه تصریح کرد: راه اندازی موفقیت آمیر دستگاه پرس بشکه و دستگاه امحاء لامپ مهتابی با استفاده از توان، دانش نوآورانه و با درخشش شرکت های دانش بنیان محقق شد. طاهری در ادامه افزود: شعار ما این بوده که با تکیه بر توان و خلاقیت متخصصان و کارکنان پرتلاش و با استفاده از خرد جمعی و کار گروهی حرکت کنیم و گامی مثبت در جهت حفاظت از محیط زیست پیرامونی برداریم.


مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: مدیریت کاغذ و پت از طریق جمع آوری و انتقال به میادی بازیافت، احداث محل نگهداری پسماند ویژه و صنعتی و خرید بوم و پد همسو با طرح اقتضایی مقابله با آلودگی دریا از دیگر اقدامات مهم در این حوزه می باشد.


وی با تأکید بر صیانت از محیط زیست افزود: اهمیت محیط زیست کمتر از توسعه گاز نیست و صیانت از آن باید سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.


طاهری بیان کرد: صدور اخذ مجوز خرید اسکیپ ساخت شرکت های دانش بنیان اکنون در مرحله ی برگزاری مناقصه قرار دارد و این مهم می تواند حرکت بسیار مثبت در جهت حفاظت از محیط زیست پیرامونی باشد.


وی ادامه داد: به جریان انداختن فرایند فروش پسماندهای صنعتی و ویژه در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی یک حرکت بسیار ارزشمند می باشد.


طاهری گفت:همسو با تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان،در سال گذشته و ماه های اخیر باحمایت ارزشمند و تمام قد از شرکت های دانش‌بنیان داخلی، امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها هستیم.


مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خرید و نصب باسکول ۸۰ تنی جهت توزین و مدیریت پسماندهای تولیدی پالایشگاه نهم پارس جنوبی یکی دیگر از کارهای مهم جوانان خلاق در شرکت های دانش بنیان است.

 

گفتنی است همزمان با روز جهانی محیط زیست، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از متخصصان و کارکنان واحد محیط زیست این پالایشگاه با اهدا لوح، تقدیر به عمل آورد.

 

گزارش تصویری تقدیر از متخصصان و کارکنان واحد محیط زیست


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید