جزییات خبر

آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج امام هادی علیه السلام پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج امام هادی علیه السلام پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۲۱

آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام هادی( ع) با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جناب سرهنگ موسی حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگان، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید پایگاه عنوان کرد: بسیج، مایه عزت نظام است و بسیجی‌ها باید خود را برای مقابله با جنگ نرم و سرد آماده نمایند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگان در ادامه تصریح کرد: همانطور که در سخن بزرگان نظام آمده است بسیجی همیشه در جبهه و سنگر نبرد با دشمن بیدار و هوشیار است و امروز بسیجیان سنگر اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش، خلاقیت و نواوری سرآمد هستند و توانسته اند عزت و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی در ادامه گفت: ماموریت انقلاب اسلامی تمام نشده است و کشور شرایط حساسی را سپری می کند و باید با آمادگی کامل در تمام صحنه‌ها حاضر باشیم و در تمام لحظات پیرو و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

سرهنگ حیدری در ادامه تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج باید مرکز رویش ارزش‌ها باشند و در این مسیر با برنامه‌ریزی منظم و دقیق حرکت کنیم و دستاوردهای خوبی را به ثبت برسانیم.

 

در ادامه آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام هادی (ع) مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: پایگاه بسیج مستقر در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تاکنون در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تعامل بسیار خوبی با منابع انسانی و روابط عمومی این مجموعه داشته و امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی این حرکت ارزشمند تداوم داشته باشد.

 

محمد نعمتی، در ادامه عنوان داشت:پایگاه های مقاومت بسیج رکن اصلی تربیت نسل امروز و بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند و پایگاه‌های فعال در پالایشگاه‌های سیزده ‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی می‌تواند در این راستا ‌زمینه‌ی آموزش کارکنان خلاق، کارآمد و جهادی را فراهم آورد.

 

نعمتی گفت: بسیج و پایگاه‌های بسیج برگرفته از انقلاب اسلامی و مردم است و رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول این چند دهه، اهمیت خاصی برای تقویت پایگاه‌های بسیج قائل بوده اند و این نشان می دهد که به مرور زمان باید شاهد گسترش تفکر بسیجی در سطح کشور باشیم.



در این آیین از زحمات ارزشمند حمزه دشتی فرمانده پایگاه پیشین این پایگاه تجلیل و محمد رضا فریدونی نیز بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج پالایشگاه دهم معارفه شد.

این مراسم با حضور جناب سرهنگ موسی حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگان، حاج آقا مهدوی منش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان، جناب سرهنگ داهی فرمانده حوزه اداری کارگری شهرستان کنگان، مدیریت و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و کارکنان پالایشگاه دهم برگزار گردید.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید