جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

تبلیغ غدیر از هر مسئله‌ی مهم‌تر است و مراسم دهه ولایت و امامت باشکوه برگزار شود

تبلیغ غدیر از هر مسئله‌ی مهم‌تر است و مراسم دهه ولایت و امامت باشکوه برگزار شود
(چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) ۱۵:۲۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست شورای فرهنگی این مجموعه گفت: جریان سازی و تبلیغ روز غدیر از هر مسئله ای مهمتر است و مراسم دهه‌ی ولایت و امامت در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی باشکوه برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی عصر روز سه شنبه (30 خردادماه) در نشست تخصصی شورای فرهنگی مجتمع با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات ویژه عید قربان تا غدیر عنوان کرد: تبلیغ مراسم و تبیین دهه‌ی ولایت و امامت و عید غدیر از هر مسئله‌ی مهم‌تر است و باید باشکوه در سراسر پالایشگاه‌ها، شهرک مسکونی و استراحتگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با مشارکت کارکنان و خانواده کارکنان در شهرک مسکونی برگزار شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت ایام عید امامت و ولایت امروز بیشتر از ایام و مناسبت‌های دیگر در برنامه‌های فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی دارای اهمیت است، افزود: ما در اسلام هر آنچه داریم از برکت غدیر خم است و تبیین اهمیت واقعه «غدیر خم» ضرورت فرهنگی و اعتقادی جامعه است.

باهوش در نشست شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: برنامه‌های دهه ولایت در قالب برنامه‌های گفتمان ساز با سخنرانی مبلغین، روحانیون پالایشگاه‌های مجتمع، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در بین کارکنان و خانواده آنان اجرایی و نهادینه شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: اقدامات فرهنگی و اجرای مراسمات ملی و مذهبی باید همواره در بین کارکنان اثربخش و مفید باشد و باید به صورت راهبردی مورد توجه قرار بگیرد و این مهم در سایه تعامل، همفکری و خرد جمعی اثرگزار خواهد بود.


گفتنی است در نشست شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، مراسمات ملی ، مذهبی از دعای عرفه، عید قربان، عید غدیر و مراسمات ایام دهه‌ی محرم مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.






(چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) ۱۵:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید