جزییات خبر

همزمان با دهه ی امامت و ولایت:

جشن میلاد امام هادی علیه السلام در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

جشن میلاد امام هادی علیه السلام در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲) ۰۶:۳۸

در آستانه ی عید بزرگ غدیر خم، جشن دهه ی امامت و ولایت با حضور کارکنان و متخصصان پالایشگاه دهم پارس جنوبی در نمارخانه این مجموعه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد نعمتی در این باره گفت: برگزاری مراسمات، جشن ها و رویدادهای ملی و مذهبی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی با یک برنامه ریزی بسیار خوب و شایسته ای در حال انجام است و جشن دهه ی امامت و ولایت و همچنین عید بزرگ غدیر نیز یکی از برنامه های شاخص این حوزه می باشد.

نعمتی ادامه داد: در آستانه ی عید غدیر برنامه محوری جشن این روز بزرگ در نمازخانه ی پالایشگاه دهم پارس جنوبی برگزار گردید و گروه همخوانی و تواشیح جوانان شهر کنگان در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم کارهای فرهنگی و هنری در پالایشگاه دهم پارس جنوبی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند شهرستان کنگان و دیگر شهرهای پیرامونی این پالایشگاه می باشد و خوشبختانه تاکنون تعامل و همکاری خوبی در این خصوص با سازمان ها و گروه های هنری منطقه برقرار است.

مدیر پالایشگاه دهم پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: برنامه های محوری دهه ی امامت و ولایت تا روز عید بزرگ غدیر خم ادامه خواهد داشت و پس از آن متخصصان و کارکنان پالایشگاه دهم و شیفته ی اهل بیت علیه السلام خود را برای اجرای برنامه های ماه محرم آماده خواهند کرد
.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲) ۰۶:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید