جزییات خبر

همزمان با ایام خجسته عید غدیر:

"جشن بزرگ غدیر" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

"جشن بزرگ غدیر" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲) ۱۱:۲۵

همزمان با ایام خجسته دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، شب گذشته سه شنبه ( بیستم تیرماه) "جشن بزرگ غدیر" با حضور پرشور کارکنان و خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرک شهید تندگویان این مجموعه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابوالحسن بی‌باک، ضمن تبریک به مناسبت ایام خجسته دهه‌ی امامت و ولایت و همچنین آغاز هفته‌ی عفاف و حجاب بیان کرد: جشن بزرگ غدیر با حضور پرشور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده ارزشمند آنان در شهرک شهید تندگویان برگزار شد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: این جشن باشکوه که با استقبال بی‌نظیر کارکنان و خانواده آنان همراه بود، سرکار خانم فاطمه صادقی‌‌زاده مجری توانمند استان بوشهر، گروه موسیقی اقوام نو نوا از استان بوشهر، علیرضا طلیسچی، خواننده محبوب کشور، علیرضا مسلمی، کمدین اسندآپ و تقلید صدا و علیرضا پولاد یکی از مداحان استان بوشهر به اجرای برنامه پرداختند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، گسترش نشاط وشادابی بین کارکنان و خانواده کارکنان می‌‌‌باشد و از ابتدای سال تاکنون با حمایت‌های ارزشمند مدیرعامل محترم این مهم محقق شده است و امید داریم در سایه کارگروهی و فضای همدلی این برنامه‌های ارزشمند ملی و مذهبی در مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم داشته باشد.

بی‌ باک در ادامه تصریح کرد: شادی و نشاط نوعی سرمایه اجتماعی است که می توان با اجرای برنامه‌های دقیق و صحیح به نهادینه سازی آن در جامعه کمک کرد تا این‌گونه سبب ارتقای کیفیت زندگی افراد و ایجاد نشاط در میان جامعه شد و در سایه چنین فضایی، بالندگی کشور در عرصه های مختلف را به نظاره نشست و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در همین مسیر با جدیت حرکت خواهد کرد.

رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید

(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲) ۱۱:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید