جزییات خبر

همزمان با روز حراست :

آیین تجلیل از حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

آیین تجلیل از حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲) ۱۴:۴۴

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) و رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با روز حراست، از مدیران و کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل به عمل آوردند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، همزمان با روز حراست، ابوالحسن بی‌باک، رئیس روابط عمومی و محمد امین حیدری، فرمانده بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبریک روز حراست به مدیران و کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی از زحمات ارزشمند این مجموعه تجلیل به عمل آوردند.

رسانه جدید
"حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در وزارت نفت همیشه پیشرو و سرآمد بوده است"


محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) بیان کرد: یکی از ارکان مهم تولید پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و در سال‌های اخیر این رشادت‌ها و جانفشانی‌های کارکنان حراست بارها به ثبت رسیده است.

حیدری در آیین تجلیل از کارکنان حراست در نشست با سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: اکنون در سایه همدلی و کارگروهی، روابط بسیار خوب و سازنده‌ای بین حراست مجتمع گاز پارس جنوبی و حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) این مجموعه ارزشمند گازی کشور برقرار است و این نشان از عزم راسخ کارکنان و مدیران مجتمع در جهت پیشرفت عزت و رونق اقتصادی کشور دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) در ادامه تصریح کرد: حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در وزارت نفت همیشه پیشرو و سرآمد بوده و امید داریم با حضور برادر بسیجی و جهادی، مدیریت و راهبری جناب آقای حسن اسماعیلی به عنوان سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی گام های بسیار مهمی در راستای شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی برداشته شود.
رسانه جدید
"کارکنان حراست بازوی توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی هستند"

ابوالحسن بی‌باک، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه آیین تجلیل از کارکنان پرتلاش حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: کارکنان پرتلاش حراست مجتمع بازوی توانمند این مجموعه در خلق دستاوردهای بزرگ هستند و همواره در انجام مأموریت‌ها به شایستگی حرکت کرده‌اند.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: واحد حراست و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان دو بال قوی در جهت پیشبرد اهداف متعالی مجتمع در یک جهت در حرکت هستند و با ثبت خلاقیت و نوآوری، مسیر را جهت تولید پایدار هموار خواهند کرد.

بی‌باک افزود: حراست مجتمع گاز پارس جنوبی جایگاهی بسیار ارزنده‌ در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این مجموعه دارد و با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر کارکنان خدوم و لایق، این ماموریت بزرگ به نحو احسن در حال انجام است.

وی ادامه داد: همه باهم باید دست در دست هم دهیم و در سایه‌ی کارگروهی بهترین خدمات را در جهت رونق اقتصادی کشور ارائه دهیم و این مهم، همان تلاش و مجاهدت در عرصه‌ی جنگ اقتصادی است.







(شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲) ۱۴:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید