جزییات خبر

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بیان کرد:

حمایت های مجتمع گاز پارس جنوبی از پارک علم و فناوری استان بوشهر ستودنی‌است

حمایت های مجتمع گاز پارس جنوبی از پارک علم و فناوری استان بوشهر ستودنی‌است
(دوشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۵۶

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با حمایت‌های بسیار خوبی که در سال‌های اخیر جهت رشد و شکوفایی دانش‌بنیان‌ها داشته است یکی از بسترهای مهم برای توسعه ظرفیت دانش بنیان‌ها در استان بوشهر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رحمن دشتی، در دیدار با احمد باهوش، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، برقراری ارتباط با پارک‌های علم و فناوری خلیج فارس، توسعه بهره‌مندی از توان سازندگان و گسترش اقدام‌های پژوهشی از جمله فعالیت‌ها و دستاوردهای مهم پارک علم و فناوری خلیج فارس و مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در ادامه تصریح کرد: دانش‌بنیان‌ها و سازندگان ساخت بار اول اکنون هم در زمینه بهره‌برداری و مهندسی و هم در زمینه رشد دانش و فناوری به‌خوبی عمل کرده‌ و با این روال با اطمینان می‌توانیم بگوییم، با آمادگی کامل و با تکیه بر هوش، تخصص و تجربه جوانان و خردمندان در جهت تامین نیازمندی‌های پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی حرکت کرده و برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور گام بر‌می‌داریم.

دشتی ادامه داد: برای راه‌اندازی ساختمان پارک و فناوری خلیج فارس در سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی هماهنگی‌های خوبی با مدیران بزرگترین مرکز تولید گاز در کشور صورت گرفته و امید داریم در آینده نزدیک این مهم به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: افزایش تولید گاز و محصولات جانبی و تامین بیش از 75درصدی گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی نشان از رشد محصولات فناورانه، استفاده از قطعات و تجهیزات سازندگان ایرانی، دانش‌بنیان‌ها و بار اول در این مجموعه بزرگ دارد.

دشتی در ادامه اظهار کرد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی سیاست‌های بسیار خوبی را تنظیم کرده که تأمین‌کنندگان، سازندگان داخلی و دانش‌بینان‌ها رشد و به شکوفایی برسند و امید داریم در سایه همین تعامل و همکاری دوجانبه این روند پیشرفت‌ها با شتاب بیشتری همراه باشد.

 

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۹ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید