جزییات خبر

همزمان با روز خبرنگار؛

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز خبرنگار
(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۵۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی با تبریک روز خبرنگار نوشت: مراتب تبریک و تهنیت خود را به عموم خبرنگاران شریف، راویان حقیقت و سفیران آگاهی بخش در حوزه ارتباطات، بویژه خبرنگاران خادم و کوشا و مرتبط با حوزه صنعت نفت از جمله همکاران تلاشگر حوزه خبر و اطلاع رسانی در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز می‌نمایم.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، متن پیام احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آستانه ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار به شرح زیر است:

                                                                                       به نام آفریدگار آگاهی بخش

                                                        " اگر زحمات شما (خبرنگارها) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود."

همکاران ارجمند، خادمان عرصه خبر و رسانه

باسلام و تبریک و تهنیت


هفدهم مرداد، در تقارنی ارزنده و اموزنده با ایام روشنگرانه محرم، مزین به یادروز شهادت شهید صارمی خبرنگار فداکار و آزاده، فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و قدردانی از تلاش و همت همه اصحاب رسانه، جامعه مطبوعاتی و خبرنگاران صیق می‌باشد.

اینجانب، مراتب تبریک و تهنیت خود را به عموم خبرنگاران شریف، روایان حقیقت و سفیران آگاهی‌بخش در حوزه ارتباطات، بویژه مجموعه خبرنگاران خادم و کوشا و مرتبط با حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از جمله همکاران تلاشگر حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز نموده و از خدواند منان توفیق روزافزون همگان را در مسیر تنویر افکار عمومی و تقویت امید و همبستگی در این عرصه حساس رسانه‌ای مسئلت می‌نمایم. موفق و پیروز باشید.

احمد باهوش
مدیرعامل

(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید