جزییات خبر

با انجام کارهای شاخص و نوآور؛

عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(سه شنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۷:۴۹

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری با تکیه بر دانش و استفاده از کالاهای ایرانی و دانش بنیان ها با موفقیت پایان یافت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهزاد سالاری با اشاره به گرمای شدید هوا و شرایط سخت آب و هوایی گفت: تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۲ از روز پایانی تیرماه آغاز و در بازه زمانی ۱۵ روز با موفقیت و طبق برنامه زمانبدی شده به سرانجام رسید.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال جاری، بیش از هزار و ۸۲۴ نفر ساعت آموزش جهت کارکنان رسمی و پیمانکاری پیاده سازی شده و عملیات تعمیرات اساسی امسال بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده با رعایت دقیق مسائل ایمنی به ایستگاه پایان رسید.

سالاری با اشاره به اقدامات مهم در بازه زماتی تعمیرات اساسی خاطرنشان کرد: انجام تراشکاری، ساخت و اصلاح بیش از ۵۰ آیتم از انواع سین و پلاک و استم و بوش و کانکشن در کارگاه مرکزی، تعمیر و تحویل دو عدد پمپ ، تعمیرات اساسی ۳ عدد تانک مربوط به پکیج خوردندگی از کارهای مهم و اساسی در بازه زمانی تعمیرات سال جاری می باشد.

وی ادامه داد: انجام تعمیرات راهبردی روی ۳ عدد برج ، سرویس و تعمیر فاز ال پی جی و تعمیرات دوره ای سیستم های برق و ابزار دقیق از دیگر اقدامات مهم انجام شده در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری می باشد.

مدیر پالایشگاه چهارم افزود: در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال جاری با تکیه بر دانش و توان جوانان کشور توانستیم به صورت ۱۰۰درصدی از کالاهای باکیفیت ساخت سازندگان و دانش بنیان ها استفاده نماییم.

وی ادامه داد: افزایش تولید گاز و رشد دیگر محصولات از وظایف مهم این مجموعه می باشد و امید داریم در سایه تعامل و همکاری، رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را به ارمغان بیاوریم
.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۷:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید