جزییات خبر

همسو با رفاه و آسایش خانواده کارکنان ساکنان شهرک مسکونی

راه اندازی ۴ دستگاه آسانسور در منطقه ۳۷۲ واحدی شهرک های مسکونی پارس جم

راه اندازی ۴ دستگاه آسانسور در منطقه ۳۷۲ واحدی شهرک های مسکونی پارس جم
(دوشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۰۱

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای تامین رفاه و آسایش خانواده‌های کارکنان ساکن شهرک مسکونی 4 دستگاه آسانسور در منطقه 372 واحدی با موفقیت تست و راه‌اندازی شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین خسرومنش، رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی از راه اندازی ۴ دستگاه آسانسور در منطقه ۳۷۲واحدی خبر داد.
وی در ادامه افزود: با اتمام مراحل تست و آخرین بازبینی ها ۴ دستگاه آسانسور با موفقیت وارد سرویس شدند و یک دستگاه باقیمانده دیگر منطقه ۳۷۲ واحدی تا هفته آینده وارد مدار خواهد شد.


خسرومنش گفت: در آخرین مراحل درایورهای آسانسورها نصب و پس از انجام تست های فنی این چهار دستگاه راه اندازی شدند.


وی ادامه داد: آسانسورهای بلوک های ۱۵،۵،۴ و ۴۹ امروز دوشنبه ( ۳۰ مردادماه) راه اندازی شد و آسانسور بلوک ۵۲ نیز با تلاش شبانه روزی متخصصان در حال انجام مراحل پایانی راه اندازی می باشد.

 

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: تمام تلاش خود را در مسیر رفع مشکلات و کمبودهای شهرک مسکونی به کار گرفته‌ایم و امید داریم با برنامه‌ر یزی و در سایه همدلی به دستاوردهای خوبی برسیم.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های همسو با رفع مشکلات و کمبودهای مدارس را با شتاب در دست اقدام و اجرا داریم و زمینه را برای آغاز جشن اول مهرماه و بازگشایی مدارس شهرک مسکونی آماده خواهیم کرد.

(دوشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید