جزییات خبر

به مناسبت روز جهانی بدون خودرو ( 22 سپتامبر )

همایش دوچرخه سواری در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

همایش دوچرخه سواری در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۴۵

به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، همایش دوچرخه سواری برای حفاظت از محیط زیست با همت واحد حفاظت محیط زیست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در حاشیه برگزاری این همایش بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ترغیب کارکنان پرتلاش به استفاده از دوچرخه، پیاده روی و نیز استفاده کمتر از وسایط نقلیه خودرویی می باشد.

وی در ادامه افزود: در راستای فرهنگ‌سازی کاهش استفاده از خودرو و اهمیت هوای پاک و سلامت روحی و جسمی، همایش دوچرخه سواری در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی ببا استقبال کارکنان پرتلاش این مجموعه برگزار شد.


صفتی در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامات اساسی ۵۰ درصد از برنامه های اموزشی و فرهنگی زیست محیطی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی پیاده سازی شده است و امید دازیم در نیمه ی دوم سال جاری این مهم به رشد ۱۰۰ درصدی برسد.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری همایش دوچرخه سواری در محدوده پالایشگاه، اقدامات زیر نیز در این پالایشگاه انجام پذیرفت: چاپ بنر متناسب با این رویداد جهانی تهیه پمفلت الکترونیکی و اطلاع رسانی این بزرگداشت با درج در سایت و ارسال به ایمیل کارکنان بازدید از خودروهای واحد حمل و نقل و ارائه آموزش به رانندگان در خصوص استفاده صحیح و مطلوب از وسایط نقلیه برنامه ریزی لازم توسط واحد حمل و نقل در راستای استفاده کمتر یا عدم استفاده از وسایط نقلیه تحت اختیار در پالایشگاه به جز موارد خاص و اضطراری از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

صفتی در ادامه با تقدیر از کارکنان پالایشگاه به منظور همراهی در این رویداد جهانی، مشارکت این پالایشگاه در رویدادهای محیط زیستی به منظور ایجاد نگرش نو نسبت به مقوله حفاظت از محیط زیست را مورد تاکید ویژه قرار داد.


رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید