جزییات خبر

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد

برای پیاده‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ اچ‌اس‌ئی، اولین گام تعهد مدیران است

برای پیاده‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ اچ‌اس‌ئی، اولین گام تعهد مدیران است
(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۱۳

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل (اچ‌اس‌ئی) شرکت ملی گاز ایران روز گذشته یکشنبه ( نهم مهرماه) در آیین تجلیل از آتش‌نشانان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اولین گام برای جاری و پیاده‌کردن و فرهنگ‌سازی اچ‌اس‌ئی در شرکت‌ها، تعهد مدیران است.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سیدجلال نورموسوی ،مدیر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل(اچ‌اس‌ئی ) شرکت ملی گاز ایران در آیین تجلیل از آتش‌نشانان برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان وزارت نفت اظهار کرد: تلاش و اقدامات شاخص و نوآور آتش‌نشانان مجتمع گاز پارس جنوبی در پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان در سطح وزارت نفت قابل تقدیر و ستایش است.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به فرهنگ سازی در حوزه اچ‌اس‌ئی بیان کرد: اولین اقدام و گام شایسته در راستای فرهنگ سازی اچ‌اس‌ئی، تعهد مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد و باید به صورت آبشاری از مدیران ارشد گرفته تا کف سازمان موضوعات اچ‌اس‌ئی به صورت کامل تعریف، اولویت نخست کارکنان و دارای اهمیت بسیاری باشد.

وی در ادامه به دو سرمایه اساسی در صنعت اشاره نمود و تصریح کرد: در صنعت دو سرمایه اساسی یک، " تجهیزات، تاسیسات و دارائی‌های فیزیکی" و دوم "سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی وظیفه‌شناس و باتجربه" وجود دارد که وظیفه همه مدیران است تا از این دو سرمایه عظیم حفاظت و صیانت کنیم.

نورموسوی افزود: در بخش دارائی‌های فیزیکی دارای تاسیساتی هستیم که چندین سال از عمر ساخت آن می‌گذرد، باید با دقت، تمام ذهن و حواسمان به بخش‌های مختلف تاسیسات باشد تا تولیدی پایدار و ایمن داشته باشیم.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان نماد " همدلی، کارگروهی، ثبت بهترین خلاقیت‌ها" مشهور است و تبدیل به یک الگو در سطح وزارت نفت شده است و امروز سرمایه های نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک الگوی شایسته می توانند به صورت شایسته دیگر جاهای مهم صنعت را راهبری و هدایت کنند.

وی ادامه داد: برای رعایت دقیق الزامات اچ‌اس‌ئی نباید از هیچ احتمال ضعیفی عبور کنیم، باید توجه ویژه به مسائل داشته باشیم و به صورت روزانه اطلاعات را دریافت و مورد بررسی قرار دهیم.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران در ادامه اظهار کرد: از منظر علمی و تجربی اطلاعات بسیار خوبی در سطوح مختلف شرکت‌های تابعه وجود دارد که باید با همکاری هم این موارد را به صورت دستورعمل درآوریم که عنوان صنعت منطبق با فعالیت‌های باصلابت داشته باشیم.

نورموسوی ادامه داد: باید سطح آموزش‌ به نیروهای ارزشمند آتش‌نشانی را افزایش داده و آمادگی کارکنان آتش‌نشان همیشه حفظ شود.




(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید