جزییات خبر

آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۰۲

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با اقدامات شاخص و نوآورانه و با مشارکت تمام تیم های عملیاتی با رعایت دقیق مسائل ایمنی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره بیان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با هدف آماده سازی شرایط و حصول اطمینان از شرایط لازم برای تولید پایدار و ارتقاء قابلیت اطمینان واحدهای تولیدی برای زمستان پیش با تلاش متخصصان و کارکنان خلاص و نوآور در این مجموعه آغاز شد.


مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه عنوان کرد: تعمیرات اساسی 14 روزه این پالایشگاه طبق برنامه زمانبندی همسو با تولید پایدار در دستور کار قرار گرفته است که ایمنی، کیفیت و سرعت از مهمترین مولفه های آن می باشند.


وی تصریح کرد: این فرایند پیشگیرانه، بازگردانی واحدهای تولیدی به شرایط قابل اطمینان برای دوره عملکرد مطلوب را تضمین می کند.


صفتی به مهم‌ترین اقدامات برنامه‌ریزی شده در این تعمیرات اساسی اشاره نمود و اظهار داشت: تعویض تیپ فلر فاز 9 در بازه 12 روزه، اورهال کمپرسورهای off gas، تعمیرات اساسی مبدل های واحد 103 و .... ازمهم ترین اقدامات این دوره می باشد که با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان ساعی این پالایشگاه و استفاده از کالاها و قطعات شرکت های داخلی صورت می پذیرد.


مدیر پالایشگاه پنجم در ادامه گفت: انجام به موقع تعمیرات اساسی موجب کاهش هزینه های تعمیراتی، افزایش طول عمر آنها، کاهش خطرات در حوزه HSE و افزایش راندمان تولید می گردد.


وی افزود: در سایه توجهات و عنایات پروردگار و همراهی کلیه کارکنان ساعی این پالایشگاه، امید است تعمیرات اساسی سال جاری را با کیفیت مطلوب و بدون هر گونه حادثه را به پایان برسانیم.

رسانه جدید

(یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید