جزییات خبر

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

تلاش کارکنان واحد پست در مجتمع گاز پارس جنوبی ستودنی است

تلاش کارکنان واحد پست در مجتمع گاز پارس جنوبی ستودنی است
(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۱۷

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ایین تجلیل از کارکنان واحد پست مجتمع بیان کرد: تلاش و زحمات کارکنان واحد پست در مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ارزشمند و ستودنی‌‌است.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابوالحسن بی‌باک، در آیین تجلیل از کارکنان واحد پست، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست به تمامی کارکنان واحد پست در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گفت: واحد پست در مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدامات شایسته، جدیت، مسئولیت‌پذیری، تعهد و بهره وری زمان در پیشبرد اهداف متعالی بزرگترین تولید کننده گاز کشور نقش ویژه ای ایفا کرده و این امر محقق نمی شود جز در سایه فعالیت های شبانه روزی کارکنان پرتلاش پست.

بی باک در ادامه عنوان داشت: بی‌تردید اهمیت وجود واحد پست در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی و نقش مهم آن در شکوفایی و تولید پایدار ملی و رشد اقتصادی نمایان است و این روز مهم را به خانواده کارکنان واحد پست در مجتمع فاخر پارس جنوبی تبریک می‌گوییم.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با وجود سطح بالای موارد و بسته‌های پستی در مجتمع گاز پارس جنوبی، خوشبختانه تاکنون کارکنان واحد پست این مجموعه عملکرد خوبی در توزیع این مرسولات داشته است و امید داریم درسایه هم‌دلی و کارگروهی همیشه موفق و سربلند باشند.

گفتنی است؛ در پایان با اهدا لوح و هدایایی از زحمات ارزشمند کارکنان واحد پست در ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر و تجلیل به عمل آمد .


رسانه جدید

(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید