جزییات خبر

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی؛

اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی با دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی

اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی با دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۸:۱۴

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید کاروان راهیان پیشرفت دانش‌آموزان " مدرسه حضرت فاطمه (س) شهرستان جم " بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید بیش از 75درصد گاز مصرفی کشور نقش بسیار بزرگی در رونق اقتصاد کشور دارد و این عظمت و شکوه حاصل همت و تلاش فرزندان ایران سرافراز است.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین حمزوی، در بازدید کاروان راهیان پیشرفت، از دانش‌آموزان مدرسه حضرت فاطمه (س) شهرستان جم اظهار کرد: امروز با دیدن و مشاهده دستاوردهای بسیار بزرگ در مجتمع گاز پارس جنوبی وظیفه ‌ى بزرگی دارید تا با تلاش، دانش و پشتکار خود از متخصصان، کارکنان و مدیران آینده این صنعت بزرگ باشید و این کشور را به اوج قدرت و عزت برسانید.

وی در ادامه تصریح کرد: دانش‌آموزان کشور امروز باید از پیشرفت‌های بزرگ در صنعت نفت به خصوص در بزرگترین قطب تولید انرژی کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی باخبر شوند و لازم است معلمان و دانش‌آموزان با این صنعت آشنا شوند.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت فرصت‌های بسیار ارزشمند و خوبی برای دانش‌آموزان و معلمان برای آشنایی با دستاوردهای صنعت نفت کشور می‌باشد و شما دانش‌آموزان باید با تلاش و همت شبانه‌روزی خود برای فردای این سرزمین مقدس نقش‌آفرین باشید.

حمزوی در ادامه افزود: شما دانش‌اموزان و دانشجویان باید دستاوردها و شکوه پالایشگاه‌های پارس جنوبی دستاوردهای مهم این حوزه را به جامعه انعکاس دهید و جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه می‌باشد و باید در این مسیر گام بردارید.


(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۸:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید