جزییات خبر

برگزاری رزمایش واکنش در شرایط مشترک شماره یک پالایشگاه اول پارس جنوبی

برگزاری رزمایش واکنش در شرایط مشترک شماره یک پالایشگاه اول پارس جنوبی
(پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲) ۲۳:۰۲

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی نفوذ و ایجاد اختلال در تاسیسات مشترک شماره یک در این مجموعه خبر داد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین حمزوی گفت: رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با سناریو نفود افراد بیگانه و ایجاد اختلال در تاسیسات مشترک شماره یک پارس جنوبی همسو با نیل به اهداف ارزیابی کمّی و کیفی تجهیزات و امکانات مجتمع گاز پارس جنوبی و حصول اطمینان از آمادگی گروه‌های عملیاتی با موفقیت انجام شد.

حمزوی در ادامه تصریح کرد: این عملیات در مجموعه آبگیر و با حضور تمامی تیم های عملیاتی و پشتیبانی و با پیاده سازی دقیق مسائل مهم فنی محقق شد.

وی تصریح کرد: در این تمرین همه تیم‌های عملیاتی و اجرایی مجتمع در کوتاه‌ترین بازه زمانی با عملکرد سریع برای مقابله با بحران وارد منطقه حادثه‌دیده شدند و طبق برنامه‌ریزی، موارد ایمنی و مقابله با حادثه را اجرا کردند.

وی گفت: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با نوآوری و خلاقیت کارکنان و متخصصان داخلی توانسته است اقدامات بسیار مهمی را در جهت آماده سازی پالایشگاه و ورود به فصل زمستان انجام دهد و در این مسیر با قدرت حرکت خواهد کرد.

(پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲) ۲۳:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید