جزییات خبر

همسو با بررسی مسائل و مشکلات مهم حوزه ساختار

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران و هیأت همراه از مجتمع پارس جنوبی بازدید به عمل آورد.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران و هیأت همراه از مجتمع پارس جنوبی بازدید به عمل آورد.
(جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۱۸

مدیر مهندسی ساختار‌ شرکت ملی گاز با همراهی معاون مهندسی ساختار حوزه پالایش و انتقال و رئیس بررسی سازمان و روشهای بخش پالایش از فرآیندهای پالایشی و تأسیسات مشترک مجتمع بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مدیر و معاونین مهندسی ساختار، سرپرست مدیریت برنامه ریزی مجتمع و رییس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع در پالایشگاه دوم پارس جنوبی به عنوان یکی از پالایشگاههای مجتمع، فرایند بهره برداری و چالش های راهبری آن را از نزدیک مورد بازدید میدانی قرار دادند.

حیدری ادامه داد: در ادامه، نیروگاه و تأسیسات مخازن مشترک، کریدورها، آبگیر شماره دو و کارگاه مرکزی حمل و نقل مورد بازدید قرار گرفته و مسائل و چالش های عملیاتی آن توسط سرپرست محترم مدیریت عملیات مشترک و مسئولین مربوطه تشریح گردید.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: هیئت بازدید کننده در جلسه مشترک با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی مسائل و چالش های اولویت دار مجتمع در حوزه های سازمانی بویژه موضوع طرح تردد ۲-۲ کارکنان پیمان های پشتیبانی طرح و بر ضرورت تسریع بررسی ها و اخذ مجوز مربوطه برای اجرای این طرح تأکید گردید.

آرین نصیری، مدیر مهندسی ساختار‌ شرکت ملی گاز ایران در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی همکاران در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: ضرورت تدوین و اجرای فازهای بعدی ساختار سازمانی شامل نظام اختیارات و مسئولیتهای سازمانی و شرح وظایف سازمانی از اقدامات شاخص و اولویت های مهم در این مجموعه می باشد.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان این دیدار ضمن تشکر و سپاسگزاری از تمامی زحمات و همکاری های بی دریغ مدیریت و کارکنان مهندسی ساختار، ادامه مساعدت ها و همکاری مشترک برای حل مشکلات و چالش های کارکنان مجتمع پارس جنوبی را خواستار شد.

رسانه جدید

(جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید