جزییات خبر

همزمان با آغاز هفته بسیج:

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع)

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع)
(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۹:۵۶

پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع)


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ متن پیام تبریک محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می دهد.
حضرت امام خمینی (ره)

هفته بسیج یادآور فداکاری ها و از خودگذشتگی های بی شمار فرزندان پاک سرشت این آب و خاک مقدس است.

لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس از همه اقشار مردم، همه و همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور عزیز خود دفاع کردند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد و در همه عرصه ها همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و از پس همه فتنه های دشمنان قسم خورده خارجی و منافقان کوردل داخلی با سربلندی و عزت بیرون آمده است.
امروز خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج و حمایت از مظلومین و مستضعفین عالم که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اندیشه فراگیر و گسترده در سراسر دنیا شده است.

هفته بسیج امسال با شعار" بسیج؛ امید ملت ایران" فرصت مغتنمی برای عرض خداقوت به جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجتمع معظم گاز پارس جنوبی است که با خدمات ارزنده خود در راه اعتلای میهن و در سخت ترین شرایط، مایه دلگرمی مردم هستند.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان گرانقدر که با خلوص نیت ردای خدمت به مردم را به تن کرده اند، از درگاه ایزد تعالی تداوم تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان ولایتمدار را تحت زعامت حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله مسئلت دارم.

محمد امین حیدری
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی

(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۹:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید