جزییات خبر

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۳۵

مراسم تجلیل از بسیجیان و کارکنان حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد .


به گزارش خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، مراسم تجلیل از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مجتمع با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید، فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران، معاون مدیرعامل، مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

در این مراسم احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج، گفت: باید از همه عزیزانی که در حوزه بسیج و جامعه ایثارگر خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد .

وی با اشاره به واژگان بسیج، ایثار و خدمت صادقانه تصریح کرد: ما با این روحیات بزرگ شدیم و بسیج بدنه این نظام و کشور است و امروز بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی برای عزت و سربلندی کشور با جان و دل حرکت می کنند.

زمانی ادامه داد: برای درک معنی بسیج وقتی به‌فرمان امام(ره) مراجعه می‌کنیم که فرمود:«بسیج شجره طیبه است» به عمق و بصیرت این نهاد مردمی می‌رسیم و متوجه می‌شویم که بسیج مرز نمی شناسد ، بسیج برای خدا کار می‌کند و در راه خدا قدم برمی‌دارد که این‌ها بخشی از خصوصیات این شجره طیبه است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه گفت: بسیج با بصیرت ترین و انقلابی‌ترین نهاد مردمی است و آنچه با خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران و جانبازان و همه آحاد جامعه اسلامی که صادقانه ، دلسوزانه و عاشقانه برای این نظام به‌دست‌آمده است را با چنگ و دندان پاسداری می‌کنیم ، چراکه انقلاب ما مبتنی بر همین ارزش‌ها است.

یدالله رحمانی، فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران نیز در ادامه بیان کرد: امروز بسیجیان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در خط اول جبهه اقتصادی کشور حرکت می کنند و با امادگی کامل برای شکوفایی و سرافرازی کشور حرکت می کنند.

رحمانی افزود: کارکنان بسیجی پرتلاش در سراسر پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی با آگاهی بالا از سرمایه بزرگ و ارزشمند کشور که در پارس جنوبی مستقر می باشد حفاظت می کنند و بار دیگر با حماسه ای بزرگ تولید پایدار گاز را در فصل زمستان ثبت خواهند نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید