جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

پدافند غیرعامل یکی از موضوعات مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی است

پدافند غیرعامل یکی از موضوعات مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی است
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) ۲۱:۳۴

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در نشست تخصصی بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پدافند غیرعامل با حضور جانشین و معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت، مدیر اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد گفت: مسائل پدافند غیرعامل یکی از موضوعات و محورهای اصلی در مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد زمانی، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در این نشست بیان کرد: مباحث پدافند غیرعامل یکی از مسائل مهم می‌باشد که به فراخور موضوعات کلیدی که پیش آمده و دستورعمل‌های که ابلاغ شده است، کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی اقدامات شایسته‌ای در این جبهه انجام داده اند.

زمانی در ادامه تصریح کرد: اقدامات شایسته پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت حفاظت از تاسیسات و تجهیزات در برابر هرگونه نفوذ و تلاش‌های خصمانه بیرونی محقق شده و امروز این دستاوردها با تکیه بر غیرت دینی، ملی و همت جهادگونه کارکنان این مجموعه به ثبت رسیده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: تولید بیش از 75 درصدی گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی که به صورت روزانه 570 میلیون مترمکعب می‌باشد، این مجموعه فاخر و ارزشمند را در خط مقدم صنعت و انرژی قرار داده و نقش بسیار مهمی در تامین رفاه، آسایش و آرامش هموطنان عزیزمان دارد.

وی گفت: کارکنان و متخصصان این مجموعه با دانش، توان و تعهد بالا در شرایط بسیار سخت عملیات تعمیرات اساسی را به صورت شایسته سپری کردند و امروز با آغوش باز به استقبال فصل زمستان رفته‌اند.
زمانی ادامه داد: با انجام عملیات تعمیرات اساسی، تامین تجهیزات ثابت و دوار در بحث کالا و مواد شیمیایی با پیش‌بینی‌های لازم در حوزه منابع انسانی و مالی که محقق شده، وارد وظیفه اصلی تولید پایدار شده‌ایم و به فضل الهی این میدان نبرد را با موفقیت و سربلندی سپری خواهیم کرد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: در حوزه پدافند غیرعامل اقدامات ارزشمندی مبتنی برموافقت‌نامه ابلاغ شده 1401 صورت گرفته که حدود 50 درصد پیشرفت در برنامه‌ها حاصل شده و امید داریم با همدلی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و یک موفقیت بزرگ در حوزه پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی را به ثبت برسانیم.

زمانی در ادامه یادآور شد: در سال گذشته و از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 700 مورد رزمایش با موضوعات و سناریو‌های مختلف با موفقیت انجام شده و متناسب با شرایط پیگیری‌های خوبی نیز حاصل شده است.

زمانی گفت: امروز در شرایط بسیار حساس و خاصی هستیم، فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و وارد فصل تولید شده‌ایم و تمام واحدهای پالایشگاهی آرایش کامل گرفته‌اند. مدیران باید با برنامه حرکت کنند، بازدیدهای بعد از وقت اداری، ایام تعطیل و شبانه از واحدهای مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده و پیاده‌سازی نمایند.

زمانی عنوان داشت: اکنون همه ما ذر جبهه‌ی صنعت و تولید کشور وظیفه داریم شرایط را به صورت دقیق رصد کنیم و با امادگی کامل حرکت کنیم.
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) ۲۱:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید