جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد:

چراغ سبز مجتمع گاز پارس جنوبی به روی دانشگاه‌های کشور روشن و مسیر برای هرگونه همکاری باز است

چراغ سبز مجتمع گاز پارس جنوبی به روی دانشگاه‌های کشور روشن و مسیر برای هرگونه همکاری باز است
(سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲) ۰۹:۰۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و روئسای دانشگاه‌های جنوب کشور از پالایشگاه پنجم پارس جنوبی گفت: امروز بین صنعت و دانشگاه‌های کشور رابطه بسیار خوبی می‌باشد و درب پالایشگاه‌های سیزده‌گانه به روی دانشگاه‌های استان بوشهر و سراسر دانشگاه‌های کشور باز است.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این دیدار بیان کرد: چراغ سبز مجتمع گاز پارس جنوبی برای شما عزیزان و نخبگان کشور روشن ، مسیر هموار، درب پالایشگاه‌های پارس جنوبی به روی دانشگاه‌های کشور باز است و امید داریم بتوانیم از ظرفیت دانشگاهیان به صورت شایسته استفاده نماییم.

باهوش در ادامه عنوان داشت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در حال حاضر نیازهای بسیار زیادی در تمام حوزه‌ها دارند و خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته است در سال 1400 و 1401 در سایه تعامل و همکاری با ساخت بار اول و شرکت‌های دانش‌بنیان، مقام اول حمایت از ساخت بار اول را کسب نماید.

وی بر همین اساس عنوان داشت: وزارت نفت نیز به استناد این حمایت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته است بین وزارت‌خانه‌های دولت سیزدهم بالاترین حمایت از تولید کنندگان بار اول با به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: از دانشگاهیان و جوانان نخبه و با استعداد استان بوشهر در کنار خود به صورت ویژه حمایت می‌کنیم و اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه‌های مهندسی معکوس، آشنایی با تجهیزات، آشنایی با مواد شیمیایی، ماشین‌های دوار و ... خود یک دانشگاه بزرگ می‌باشد و جوانان نوآور و کارآمد با ورود به این مجموعه بزرگ گازی کشور گام بزرگ در جهت عزت و سربلندی کشور برمی‌دارند.

رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲) ۰۹:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید