جزییات خبر

در راستای معرفی دستاوردهای بزرگ صنعت کشور در پارس جنوبی

در راستای معرفی دستاوردهای بزرگ صنعت کشور در پارس جنوبی
(پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۲۵

اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی مدرسه چراغ اندیشه ۲ پارس جنوبی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری، مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ویژه بر جهاد تبیین و امید آفرینی در  کشور، اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان مدرسه چراغ اندیشه ۲ شهرک مسکونی پارس جنوبی برگزار گردید.

سالاری در این بازدید در جمع دانش آموزان تصریح کرد: امروز شرایط کشور بسیار حساس می باشد و دشمن در جهت ناامیدی در جامعه از هر نقشه شوم استفاده می کند و شما دانش‌آموزان با دانش و آگاهی کامل از دستاوردهای بزرگ کشور، نقشه های شوم دشمن را خنثی کنید.


 مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: آینده این کشور متعلق به شما دانش آموزان است و باید در جهت سربلندی و پیشرفت کشور با تمام در مسیر کسب علم تلاش کنید.

اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام سجاد علیه السلام و واحد آموزش پالایشگاه چهارم با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه چراغ اندیشه ۲ شهرک مسکونی پارس جم در این پالایشگاه برگزار گردید .

در این اردوی یک روزه دانش آموزان مدرسه چراغ اندیشه ۲ از واحد های مختلف پالایشگاهی بازدید و از نزدیک با دستاوردهای صنعت عظیم گاز کشور آشنا شدند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید