جزییات خبر

احمد باهوش خبر داد:

حمایت همه جانبه مجتمع گاز پارس جنوبی از گسترش ارتباط با دانشگاه

حمایت همه جانبه مجتمع گاز پارس جنوبی از گسترش ارتباط با دانشگاه
(جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۰۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تأکید بر حمایت جدی از گسترش ارتباط این مجموعه و دانشگاه، اظهار کرد: چالش‌ها و گره های مهم عملیاتی و تولید باید با اقدامات فناورانه و دانش جوانان نخبه دانشگاهی باز شود.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی: احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با دانشجویان حقوق نفت و گاز پردیس فارابی دانشگاه تهران بیان کرد: پروژه های مهمی از قبیل، افزایش اتان و کاهش مشعل سوزی در مجتمع بزرگ گازی کشور  با توان و دانش جوانان بومی و دانش بنیان ها در حال انجام است و این نشان از اراده قوی جوانان نخبه کشور دارد.

باهوش در ادامه تصریح کرد: مسائل و گره های مهم حوزه تولید باید با تفکر و اندیشه نخبگان و دانش بنیان ها حل شود و در این مسیر مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری‌های علمی و فناورانه با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را گسترش داده است.

وی در این نشست با ابراز حمایت از حضور و بازدید نخبگان و دانشگاهیان از پالایشگاه های مجتمع، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مانند اردوی راویان پیشرفت و برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مختلف در پایتخت تولید گاز کشور با حضور استادان و دانشجویان می‌تواند به شناخت بهتر از ظرفیت‌ها و پیچیدگی‌های عملیاتی و تولیدی در مجتمع گاز پارس جنوبی کمک کند.

باهوش با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون اقداماتی مختلف و مهم در تمام بخش های مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شده است، افزود: در بخش تولید گاز و محصولات جانبی دستاوردهای بزرگی رقم خورده و اکنون با شروع فصل سرما به به رشد نزدیک ۸۰ درصدی در بخش تولید گاز رسیده ایم.

در پایان این دیدار، دانشجویان به سرپرستی دکتر رفیعی، رئیس دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران با اهدا لوح سپاس و تندیس دانشگاه تهران از زحمات ارزشمند مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

(جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید