جزییات خبر

به میزبانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی:

نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۵۹

نشست شورای راهبردی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت بررسی مسائل و موارد مهم حراست این مجموعه به میزبانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری، مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی در ابتدای این نشست بیان کرد: تلاش شبانه روزی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی را پاس می داریم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون را برای کارکنان جهادگر این مجموعه خواستاریم.

سالاری بیان کرد: در راستای پیشبرد اهداف متعالی مجتمع، حمایت همه جانبه از شما تلاشگران داریم. وی گفت: سلامت اداری، حفاظت و حراست از سرمایه های بزرگ کشور و تجهیزات مسائل بسیار مهمی است که با همت و مجاهدت شما عزیزان محقق شده و این فعالیت ها نشان از حراست پویا و نوآور در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

در ادامه این نشست راهبردی، حسن اسماعیلی، رئیس حراست مجتمع بیان کرد: تولید پایدار گاز حاصل مجاهدت های مستمر و پویای شما عزیزان است و فعالیت شما به مثابه خدمت به مردم و نظام اسلامی و با کار جهادی است.

اسماعیلی ادامه داد: همانگونه که دنیا در حال پیشرفت است مسائل حفاظتی نیز دارای پیچیدگی شده است و باید در راستای آموزش های نوآور و شاخص حرکت کنیم.

رئیس حراست مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهن در حوزه حراست باید حساسیت ویژه نسبت به مسائل سایبری داشته باشیم و با توجه به شرایط پیش آمده این موضوعات قابل پیش بینی است.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان این کشور بیان کرد: دشمن هر اقدام مذبوحانه که انجام می دهد به خودش باز می گردد و شما با تلاش و جهاد خود توانسته اید دشمن را در مسیر پیاده سازی افکار پلید شکست دهید.

اسماعیلی افزود: کار و فعالیت در این مجتمع گاز پارس جنوبی باعث افتخار است تمامی کارها و فعالیت ها خود را با همدلی و وحدت در جهت عزت و سرافرازی کشور افزایش دهید.

وی به انجام رزمایش های مختلف در حراست اشاره نمود و اظهار کرد: درس آموزی از مانورها در دستور کار قرار گیرد و سعی کنید به مسائل و موارد مهم در این تمرینات را توجه ویژه داشته باشید.

در پایان نیز در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید