جزییات خبر

رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

سیستم های ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه های پارس جنوبی ارتقا یافت

سیستم های ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه های پارس جنوبی ارتقا یافت
(یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲) ۱۵:۵۶

ارتقاء سیستم های ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه های پارس جنوبی گامی مهم در جهت تولید ایمن و پایدار

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛عطالله قاسمی در این باره بیان کرد: با تکیه بر توان و دانش بومی سیستم های ایمنی و آتش نشانی تمامی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی ارتقاء یافت.

رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: دستاوردهای بسیار ارزشمندی در سال گذشته به ثبت رسید که ارتقاء سیستم های ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه های ۱۲ گانه مجتمع  بر اساس استاندارد IPS520 یکی از دستاوردهای مهم می باشد‌.
  
قاسمی ادامه داد: تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی به جدیدترین تجهیزات مورد نیاز و پیگیری های لازم جهت تکمیل ناوگان خودروهای آتش نشانی با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به توانمندی، خلاقیت و نوآوری متخصصان، کارکنان و آتش نشانان برجسته این مجموعه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: حضور در پنجمین ارزیابی تخصصی عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت و کسب مقام قهرمانی تیم آتش نشانی پالایشگاه دهم و نائب قهرمانی تیم آتش نشانی پالایشگاه یازدهم از افتخارات ارزشمند سال گذشته ایمنی و آتش نشانی مجتمع می باشد.

وی گفت: با حمایت های مدیرعامل و پیگیری های لازم اقدامات لازم در جهت خرید خودروهای آتش نشانی و آمبولانس ها برای پالایشگاه ها و کلینیک های مجتمع با جدیت در حال پیگیری می باشد و امید داریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

قاسمی ادامه داد: پیگیری جهت خرید فوم آتش نشانی برای پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع از برنامه های سال ۱۴۰۲ می باشد که هم اکنون در انبار متمرکز مجتمع  موجود و بزودی به زودی طبق اعلام نیاز به پالایشگاه های مجتمع تحویل داده خواهد شد.

رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: حمایت از شرکت‌های داخلی جهت ساخت خودرو های اتش نشانی و فوم آتش نشانی همچنین بازدید از یکی از شرکت‌های توانمند در ساخت دستگاه های تنفسی و ارائه راهکار جهت استاندارد کردن تولیدات انجام شده است و این‌ مجتمع در جهت حمایت از سازندگان داخل، دست شرکت های توانمند در حوزه ساخت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی را به گرمی می فشارد.
(یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲) ۱۵:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید