جزییات خبر

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی:

کارکنان حراست چشم بیدار و حافظان منافع کشور هستند.

کارکنان حراست چشم بیدار و حافظان منافع کشور هستند.
(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۱۵

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان پرتلاش حراست چشم بیدار و حافظان منافع کشور هستند.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهرام حیدری در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سردار عزیز دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی ، ولادت سراسر نور دختر پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا "س" نیز به بانوان شاغل در مجتمع ، بخصوص بانوان شاغل در حراست مجتمع را تبریک گفت. 

حیدری در این نشست تصریح کرد: وقتی نام واحد حراست به میان می آید همه اذهان به سمت صیانت از تاسیسات، لوله ها، توربین و پالایشگاه و ...تداعی می شود، اما در اصل، کارکنان حراست چشمان همیشه بیدار و حافظان سرمایه های انسانی کشور هستند که با جانفشانی و ایثار خود در سرما و گرما،شب و روز با آمادگی کامل در مسیر پیشبرد اهداف متعالی مجموعه و کشور حرکت می کنند. 

وی به تلاش های سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای توجه به مسائل کارکنان این مجموعه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات ارزشمند سرپرست حراست مجتمع که همیشه و بصورت شبانه روزی ، پیگیر سمت ها و ارتقاء کارکنان پرتلاش حراست بوده تقدیر و تشکر نمایم. 
حیدری گفت: امید است، به زودی با تغییرات ایجاد شده در سمت ها و جایگاه های افراد در مجموعه حراست همزمان با تغییرات در هیئت رئیسه ستاد و پالایشگاهها شرایط مجتمع هر روز بهتر از روز گذشته شده و درراستای اهداف عالیه شرکت ملی گاز ایران پیش رویم.
(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید