جزییات خبر

با کسب عنوان قهرمانی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی

افتخار آفرینی کاروان ورزشی حراست مجتمع گاز در ششمین دوره المپیاد ورزشی حراست های منطقه پارس جنوبی

افتخار آفرینی کاروان ورزشی حراست مجتمع گاز در ششمین دوره المپیاد ورزشی حراست های منطقه پارس جنوبی
(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۰۴

کاروان ورزشی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در ششمین دوره المپیاد حراست های منطقه پارس جنوبی که به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با عنوان ارزیابی مهارت و توانمندی فیزیکی کارکنان حراست های منطقه برگزار شده بود،به مقام قهرمانی دست یافت.




به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کاروان ورزشی حراست مجتمع که به نمایندگی از شرکت ملی گاز ایران در این دوره از مسابقات شرکت نموده بود با کسب دو مقام قهرمانی تیمی در رشته های شنا و دوومیدانی، دو مقام قهرمانی تیمی در رشته های فوتسال و تیراندازی و با مجموع 9مدال طلا، 9مدال نقره و 5 مدال برنز با شایستگی تمام به مقام قهرمانی دست یافت و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود.

به گفته حسن اسماعیلی رییس حراست مجتمع، این مسابقات در 11 رشته ورزشی شنا، والیبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی قدرتی و سرعتی، تیراندازی، هنرهای رزمی دفاع شخصی و تونفا، دوومیدانی 100 متر و 1500 متر و فوتسال از تاریخ یکم بهمن‌ماه لغایت یازدهم بهمن ماه به میزبانی حراست منطقه ویژه و با شعار نشاط، معنویت و همدلی برگزار گردید.

وی در ادامه ضمن برشمردن اهمیت برگزاری دوره های ارزیابی مهارت ها و توانمندی فیزیکی کارکنان حراست افزود در این دوره از مسابقات، تیم شنا حراست مجتمع گاز در 3 رده سنی شرکت نمود که در پایان در رده سنی زیر 35سال آقای حسین زاهدی به مقام اول و آقای سید علی هاشمی به مقام سوم، رده سنی بین 35تا 40 سال آقای احسان ابراهیم پور به مقام اول و رده سنی بالای 41 سال نیز آقای صفر علیپور به مقام اول دست یافتند، تیم آمادگی جسمانی در ماده سرعتی آقای ابوذر مرادی به مقام دوم و در ماده قدرتی نیز آقای سعید بخشایش به مقام دوم دست یافتند. 

اسماعیلی ضمن اشاره بر این مطلب که این دوره از المپیاد نسبت به دوره قبل با حساسیت و هیجان بالایی از طرف تیم های شرکت کننده دنبال می گردید، گفت: آقایان یوسف طاهری و ایمان زوار در بخش دفاع شخصی هنرهای رزمی به مقام اول و در بخش تونفا هنرهای رزمی نیز آقای احمد فروغی به مقام دوم دست یافتند. 
در بخش دوومیدانی در ماده 100 متر در رده سنی بالای 41 سال آقای عبدالرضا یوسفی به مقام دوم و در رده سنی زیر 40 سال نیز آقای محمد رضا دیبادین به مقام سوم و در ماده 1500 متر نیز در رده سنی بالای 41 سال آقای محمد ستوده به مقام اول و در رده زیر 40 سال نیز آقای امید اسماعیلی به مقام اول دست یافتند. 

آقای هادی راستین از ورزشکاران تیم تنیس روی میز حراست مجتمع به مقام سوم دست یافت.

 وی همچنین عنوان نمود: تیم فوتسال حراست مجتمع نیز پس از شکست مقتدرانه همه حریفان خود از تیم های پتروشیمی و نفت در پایان ضمن شایستگی تمام به مقام دوم نائل شد. در بخش تیراندازی نیز مقام اول ماده تفنگ انفرادی به آقای حسینعلی یوسفی و مقام های دوم و سوم ماده طپانچه بادی به ترتیب به آقایان شعیب اسلامی پور و بیژن داشن تعلق گرفت. 

اسماعیلی در پایان ضمن قدردانی از حمایت مدیر عامل محترم و پشتیبانی مدیر محترم منابع انسانی از فعالیت های ورزشی در حراست و همچنین همکاری و همدلی روسای حراست تاسیسات و اماکن مجتمع بر ایجاد محیطی شاداب و بهره ور در این مجتمع عظیم و استفاده از همه ظرفیت های علمی و ورزشی در این واحد به منظور ارتقاء امنیت و آرامش در راستای تولید پایدار گاز تاکید نمود.

گفتنی است؛ در این دوره از المپیاد حدود 800 نفر ورزشکار حراستی از تمامی شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی ( گاز، نفت، پتروشیمی، پایانا ها و نفت وگاز ) شرکت نموده که کاروان ورزشی حراست مجتمع به نمایندگی از شرکت ملی گاز با کسب 163 امتیاز صاحب عنوان پرافتخار قهرمانی، حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با کسب 108 امتیاز در رده نائب قهرمانی و حراست شرکت پتروشیمی پارس نیز با کسب 81 امیتاز در رده سوم قرار گرفتند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید