جزییات خبر

رییس هسته گزینش شرکت ملی گاز ایران:

کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی، ارکان اصلی عزت و شکوفایی صنعت کشور هستند

کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی، ارکان اصلی عزت و شکوفایی صنعت کشور هستند
(سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷:۵۵

رئیس هسته گزینش شرکت ملی گاز ایران، صبح امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز کار و کارگر در دیدار با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارگران پرتلاش، نوآور و خلاق مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیردر مسیر عزت و سرافرازی کشور گام‌های موثری برداشته‌اند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود غنی‌لو، رییس هسته گزینش شرکت ملی گاز ایران در آستانه روز کار و کارگر در دیدار با احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از کارگران بسیار پرتلاش، نوآور و جهادگر توانسته است نقش بسیار ارزشمندی در راستای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور ایفا نماید و این مهم نشان از مجاهدت و ایثار کارکنان این مجموعه دارد.

غنی‌لو در ادامه تصریح کرد: در سالی که گذشت، در جهت انجام مراحل گزینش کارکنان مشمول ایثارگری در مجتمع گاز پارس جنوبی اقدامات بسیار موثری انجام شد و خوشبختانه بسیاری از تشریفات استخدامی و گزینش کارکنان مشمول ایثارگری به ایستگاه‌های نهایی نزدیک شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی رکن اصلی تولید در کشور می‌باشد، کارکنان و متخصصان این مجموعه بزرگ نیز از سرمایه‌های ارزشمند و اصلی این مجموعه هستند و همه مدیران در جهت توانایی کارکنان و متخصصان این مجموعه گام بر‌می‌دارند.


در ادامه این نشست احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن بیان مسائل مهم و کلیدی مجتمع عنوان داشت: امید است در سال 1403 " سال جهش تولید با مشارکت مردم" کارهای خوبی در جهت رفاه و آسایش کارکنان این مجموعه به ثبت برسد.

باهوش در ادامه تصریح کرد: در سال 1402 با همت و تلاش تمامی متخصصان و کارکنان پرتلاش این مجتمع بزرگ گازی کشور و خاورمیانه، بیش از 196 میلیارد و 109 میلیون مترمکعب گاز شیرین سازی و به خط سراسری کشور تزریق گردید.

باهوش در ادامه به خلاقیت و نوآوری کارکنان و متخصصان مجتمع اشاره و عنوان داشت: با پیاده‌سازی اقدامات نوآورانه کارکنان و متخصصان سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از 90 درصد کالاهای ساخت داخل در واحدهای مختلف پالایشگاهی مجتمع مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گرفت.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید




(سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید