جزییات خبر

قطار انتصابات نیروهای بومی در پست های کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب گرفت

قطار انتصابات نیروهای بومی در پست های کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب گرفت
(یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۰۶:۰۳

دو نیروی خلاق و شاخص بومی استان بوشهر به عنوان روئسای جدید منابع انسانی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شدند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، با نگاه ویژه و شایسته احمد باهوش، به نیروهای بومی و شاغل مجتمع، دو نفر از کارکنان بومی استان بوشهر به عنوان روسای جدید منابع انسانی پالایشگاه چهارم و یازدهم پارس جنوبی منصوب شدند.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اعتماد کامل، وسعت دید بسیار بالا به سرمایه های ارزشمند نیروی انسانی بومی استان بوشهر و شاغل در سراسر پالایشگاه های مجتمع، آقایان محمد تاجیک و حسن نوروزی را به عنوان روسای جدید منابع انسانی پالایشگاه چهارم و یازدهم منصوب کرد.

حسن نوروزی و محمد تاجیک، به عنوان روئسای جدید، با تلاش و همت والای خود و خلق دستاوردهای مهم می توانند سطح رضایتمندی مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و ستادی را افزایش دهند.

بنا به این گزارش؛ با حکم بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد تاجیک و حسن نوروزی به عنوان روسای جدید منابع انسانی پالایشگاه چهارم و دهم معرفی شدند تا جمع روئسای منابع انسانی بومی استان به ۴ نفر برسد.

روئسای منابع انسانی پالایشگاه‌های اول و دهم و اکنون پالایشگاه چهارم و یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی از کارکنان بااخلاق و بومی استان بوشهر هستند.
(یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۰۶:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید