جزییات خبر

در دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛

مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگ‌ترین قرارداد ساخت بار اول را امضا کرد

مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگ‌ترین قرارداد ساخت بار اول را امضا کرد
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۵۵

بزرگترین قرارداد ساخت بار اول در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با یک شرکت دانش‌بنیان به امضاء رسید.


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، این قرارداد با حضور احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید این شرکت و در حاشیه نمایشگاه بیست و هشتم بین مدیرعامل شرکت مجتمع پارس جنوبی و یک شرکت دانش‌بنیان درخصوص طراحی و ساخت گیربکس‌های دورمتغیر به امضا رسید.

باهوش در این آیین اظهار کرد: این قرارداد که با حمایت‌های مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران صورت گرفته و ارزشی حدود ۱۷ میلیون یورو دارد، که یکی از بزرگترین قراردادهای شرکت ملی گاز ایران محسوب می‌شود.

باهوش ادامه داد: امضای قرارداد عملیات طراحی و ساخت گیربکس‌های دورمتغیر که یکی از بزرگ‌ترین طرح دانش‌بنیان کشور است، فرصت بسیار ارزشمندی برای شکوفایی و درخشش فرزندان نوآور و خلاق کشور در شرکت‌های دانش‌بنیان است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی توضیح داد: این پیمان ۳۶ ماهه است و با اجرای این طرح، گامی بزرگ در جهت تولید پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی برداشته خواهد شد.

بنا بر این گزارش، پیش از امضای این قرارداد، مجتمع گاز پارس جنوبی دو قرارداد دیگر نیز با شرکت‌های فعال دانش بنیان و بار اول را امضا کرده بود.
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید