جزییات خبر

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی:

استفاده ۹۰ درصدی کالاهای ایرانی در مجتمع گاز پارس جنوبی اعتماد به سازندگان داخلی است

استفاده ۹۰ درصدی کالاهای ایرانی در مجتمع گاز پارس جنوبی اعتماد به سازندگان داخلی است
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۰

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: استفاده ۹۰ درصدی از قطعات و تجهیزات راهبردی شرکت های تولید کننده، دانش بنیان و باراول در پالایشگاه های سیزده گانه نشانه ی اعتماد به داخلی ها و قطع وابستگی به خارجی هاست.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسعدی، مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی بیان کرد: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی، گسترش سطح تعامل و همکاری دوجانبه با سازندگان ایرانی است.

اسعدی در حاشیه ی بازدید از غرفه ها تصریح کرد: آنچه امروز در این نمایشگاه عرضه شده است نشان می‌دهد سازندگان و تولید کنندگان داخلی با شتاب هرچه بیشتر به‌سوی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارند و این نشان از عزم و اراده محکم سازندگان در مسیر جهش تولید است.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با رفع تمام سختی ها و چالش ها در سال گذشته توانست با تکیه بر توان فرزندان ایران زمین بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب گاز را شیرین سازی و به خطوط سراسری تزریق نماید.

وی گفت: متخصصان و کارکنان پالایشگاه ششم پارس جنوبی نیز همگام در جهت پیشرفت و عزت کشور در سال جاری برنامه های مهمی در راستای تولید پایدار گاز در دست اجرا دارند.
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید