جزییات خبر

سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی:

با وجود سازندگان ایرانی هرگز به انتظار خارجی ها نخواهیم ایستاد

با وجود سازندگان ایرانی هرگز به انتظار خارجی ها نخواهیم ایستاد
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۴

سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در آخرین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: اقتدار و شکوه فرزندان کشور در این نمایشگاه بیانگر این بود که مجتمع گاز پارس جنوبی با وجود برکت فرزندان خلاق و نوآور کشور در شرکت های سازنده داخلی، هرگز به انتظار شرکت های سازنده خارجی نخواهد ایستاد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سعید حیدری، سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی شنبه "۲۲ اردیبهشت ماه" در روز پایانی نمایشگاه بین المللی بیان کرد: این رویداد مهم و حضور بی نظیر مدیران و کارکنان مجتمع در کنار سازندگان داخلی سبب شد تا شرکت های سازنده داخلی نیازمندی های مجتمع را به درستی شناسایی و در جهت تهیه نیازها گام بردارند.

حیدری عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ با بیش از ۱۵۰ شرکت مهم و باکیفیت داخلی مشارکت فعال و گسترده داشته و توانسته است تاکنون، ۹۵ درصد کالاهای اساسی خود را از سوی سازندگان داخلی، دانش بنیان و باراولی ها تأمین نماید.

سرپرست بازرگانی مجتمع تصریح کرد: با وجود فرزندان پرتلاش و نوآور در بدنه ی شرکت های سازنده، دانش بنیان و بار اول در کشور، هرگز چشم به خارج کشور ندوخته و به انتظار شرکت های سازنده خارجی نخواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: در سال گذشته، بیش از ۱۴۵۰ قطعه و تجهیزات مهم داخلی سازی و مهندسی معکوس شد که این اقلام پیش از این وارداتی بوده و این دستاورد بی نظیر یک انقلاب بزرگ در مجتمع گاز پارس جنوبی است،
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید