جزییات خبر

با حضور مجریان و کارشناسان برنامه تلویزیونی " از لاک جیغ تا خدا؛

برگزاری همایش حجاب و عفاف با موضوع شمیم یاس در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری همایش حجاب و عفاف با موضوع شمیم یاس در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۳:۵۸

همایش حجاب و عفاف با موضوع شمیم یاس، با حضور مجریان و کارشناسان برنامه پرمخاطب از لاک جیغ تا خدا، بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی و شهرک شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مرضیه کنگانی، مسئول حراست بانوان مجتمع در همایش حاشیه ی همایش حجاب و عفاف گفت: این همایش با همکاری کارگروه فرهنگی اقامه نماز و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی و با حضور چشمگیر بانوان شاغل در مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه این همایش مورد استقبال بسیار خوب بانوان شاغل در مجتمع قرار گرفت و مجریان و کارشناسان برنامه از لاک جیغ تا خدا موضوعات بسیار مهمی را در حوزه حجاب بیان نمودند و حضور مجریان این برنامه مورد استقبال و تحسین گسترده بانوان شاغل قرار گرفت.

کنگانی در ادامه خاطرنشان کرد: محوریت این برنامه تکریم حجاب و بانوان محجبه بوده است همراه با روایت هایی از بانوانی که به تازگی موفق به بهره مندی از پوشش چادر شده اند.

وی عنوان داشت: الگوسازی برای جامعه دختران و زنان و نیز ارائه حجاب برتر و پرداختن به موضوعات حجاب از اهداف این برنامه بوده است.

در پایان این برنامه، بسته های فرهنگی به بانوان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی و مجریان و کارشناسان برنامه از لاک جیغ تا خدا اهدا گردید.



مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۳:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید