جزییات خبر

همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه چراغ اندیشه دو در شهرک مسکونی پارس جم برگزار شد

آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه چراغ اندیشه دو در شهرک مسکونی پارس جم برگزار شد
(یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) ۰۹:۳۷

مدرسه 12 کلاسه دبستان چراغ اندیشه 2 شهرک مسکونی پارس جم با حمایت‌ و توجه ویژه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، همزمان با سالروز ولادت باسعادت پیامبر اکرم "ص" و امام جعفر صادق " ع" و آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش؛ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه دبستان چراغ اندیشه 2 شهرک مسکونی پارس جم بیان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی و حرکت جهادی همه مدیران این مجموعه و در کوتاه‌ترین بازه زمانی و 50 روز زودتر از برنامه‌ریزی انجام شده و موعد مقرر مدرسه 12 کلاسه به صورت کامل افتاح و مورد استفاده دانش آموزان در نخستین روز مهرماه قرار بگیرد.

باهوش ادامه داد: این مدرسه با زیربنای هزار و 800 مترمربع و در 12 کلاس آموزشی، 6 اتاق اداری و پشتیبانی، یک سالن ویژه جلسات، ابدارخانه و ... ساخته شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: پروژه ساخت مدرسه 12 کلاسه در تاریح 20 اردیبهشت ماه سال گذشته کلید خورد و طبق برنامه زمانبندی شده این پروژه در تاریخ بیستم آبان‌ماه باید پایان می‌یافت که این مهم، 50 روز زودتر از موعد مقرر با موفقیت به سرانجام رسیده و مورد افتتاح قرار گرفت.

وی افزود: با اجرایی شدن این پروژه مهم ظرفیت دانش‌آموزان در دبستان چراغ اندیشه 2 افزایش یافته و قطع به یقین بخش مهمی از دغدغه‌خاطر همکاران ساکن شهرک مسکونی پارس جم در زمینه آموزش فرزندان برطرف شده است.

باهوش در ادامه خاطرنشان کرد: امید است در سایه همدلی، کارگروهی و جهادی بتوانیم گام‌های مهمی در راستای توسعه فضاهای آموزشی، تفریحی و .... ویژه ساکنان شهرک مسکونی پارس جم برداریم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید