جزییات خبر

همسو با آمادگی واحدهای عملیاتی در شرایط اضطراری

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری سطح B در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری سطح B در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
(یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) ۰۹:۵۵

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی با موفقیت تمامی واحدهای عملیاتی و پشتیبانی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد رئیسی اردلی، رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری تمرین واکنش در شرایط اضطراری سطح B با حضور تمامی واحدهای عملیاتی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی خبر داد.

رئیسی گفت: پالایشگاه دهم در راستای ارتقاء آمادگی و واکنش به شرایط اضطراری، تمرین واکنش به آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی را با موفقیت برگزار کرد. این تمرین با هدف سنجش توانایی کارکنان و آمادگی تجهیزات در مدیریت بحران و کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی انجام شد.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم خاطرنشان کرد: در این تمرین، سناریوی آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی شبیه سازی شد و تیم‌های امدادی و عملیاتی به سرعت به محل اعزام شدند. شرکت کنندگان با استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های مدرن، به شناسایی و کنترل آتش پرداخته و اقدامات لازم برای ایمنی منطقه را انجام دادند.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم در این خصوص افزود: برگزاری چنین تمرین‌هایی باعث می شود تا در شرایط واقعی، واکنش سریع و موثری داشته و ایمنی کارکنان، تجهیزات و محیط زیست فراهم گردد.

رئیسی در ادامه افزود: این تمرین با حضور تمامی کارکنان و مسئولین واحدهای مرتبط و اعضای مدیریت بحران پالایشگاه و مشارکت تیم‌های پالایشگاه معین برگزار و به عنوان یک گام مهم در راستای بهبود فرهنگ ایمنی و آمادگی در برابر حوادث شناخته شد.

وی در ادامه بیان کرد: پالایشگاه دهم همواره در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینات منظم، آمادگی خود را به بالاترین سطح ممکن رسانده وهمراستا با اهداف شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به استاندارد‌های ایمنی جهانی دست یابد.
(یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) ۰۹:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید